Jump to content

Verkoop hal


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Beste,

Dit idee kwam net in mij op, ik zie wel eens op Chaos gfx bijvoorbeeld, dat er daar renders en sigs worden verkocht met zogenaamd geld.

Nou leek het mij leuk om dat hier ook te doen in het graphics fora.

Dat je dan een gallerij van sigs maakt en dan mensen laten bieden op deze sigs.

Zo kan iedereen een mooie signature krijgen, en is iedereen tevreden.

Let wel, dat we deze sigs dan laten maken door de GFX pro´s van dit forum.

Wat vinden jullie van dit idee?

P.S dit geldt dan ook voor renders.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wat je bedoelt. Maar waarschijnlijk doen ze het daar met van die forum-credits. Alleen hier is de GTAForum volgens mij niet zo'n voorstander van.

Het lijkt me wel leuk, maar ik denk dat de makers er misschien ook wel wat voor terug willen. En hier werken we niet met credits. Misschien weet iemand nog een idee? Alleen ik vind het wel een beetje lullig om het alleen door pro's van het forum te doen. Ze kunnen dan wel wat, maar misschien is het ook leuk om de rest ook een kans te geven.

Maar op een een of andere manier vind ik het wel een beetje lijken op het GT. Alleen nu staan de sigs voor je klaar.

Maar wat The Mafia zei is ook waar, want ChaosGFX is in het teken van Graphics, en dit forum GTA.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Zo krijg je ook veel Postboosters, wat weer slecht is voor de kwaliteit van het forum!

Ik vind het maar een slecht idee, wat ook niet nodig is als het Graphics Team topic weer open gaat.

Ook is iemand een PM sturen met signature/render aanvraag mogelijk.

Totaal overbodig dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap waar je heen wilt General Lee, alleen met zogenaamd geld bedoel je dus credits of iets anders. Ook al zetten wij het systeem niet in, dan lijkt mij het lastig om iets te gaan betalen met nep geld, want ook hiervoor moeten nieuwe regels worden gemaakt en ook weer nieuwe ideeën van hoe gaan wij het met dit zogenaamde systeem aanpakken.

Een credits systeem komt never nooit op dit forum, daar ben ik vrijwel zeker van. Je moet het zo zien, het graphics gedeelte op Gtaforum.nl is iets voor afleiding, maar door een heel nieuw geld-systeem aan te maken voor het graphics gedeelte, gaat toch net iets te ver, en al helemaal als het over het gehele forum komt.

Ik zeg het maar gelijk, zo'n soort nep-systeem komt er niet, sorry..

Je zou natuurlijk ook gewoon gratis sigs laten showen en vragen of iemand ze wilt hebben. Op dit forum valt geen nep-geld te verdienen. Hier doen wij alles gewoon voor free (gratis). Ruilen kan natuurlijk altijd, maar het geld-systeem blijft buitenboord.

Link to comment
Delen op andere websites

En als we nou een topic aanmaken, waardoor we signatures kunnen ruilen met andere leden?

Het lijkt mij in ieder geval wel een leuk idee.

Of dat de leden een sig kunnen uitkiezen en dan vragen of ze die mogen hebben?

Dan kunnen we daarvoor een team aanmaken die die sigs willen maken.

Dus dan gebruiken we geen systeem met credits, maar gewoon een topic waar ze een gratis sig uit een gallerij kunnen vandaan halen.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

En als we nou een topic aanmaken, waardoor we signatures kunnen ruilen met andere leden?

Het lijkt mij in ieder geval wel een leuk idee.

Of dat de leden een sig kunnen uitkiezen en dan vragen of ze die mogen hebben?

Dan kunnen we daarvoor een team aanmaken die die sigs willen maken.

Dus dan gebruiken we geen systeem met credits, maar gewoon een topic waar ze een gratis sig uit een gallerij kunnen vandaan halen.

Of dat de leden een sig kunnen uitkiezen en dan vragen of ze die mogen hebben?
Dan kunnen we daarvoor een team aanmaken die die sigs willen maken.

Waarom zou je een team moeten maken als de sigs al klant en klaar zijn? Ze kunnen namelijk een signature uitkiezen, de sigs zijn dus al klaar. Dus een team aanmaken die sigs voor je gaan maken lijkt mij dan niet echt kunnen.

Het graphic team is er al, dus om nog zo'n soort gelijk iets aan te maken lijkt mij overbodig.

Zoals ik al ongeveer zei, je kunt ook gewoon even in showroom je signature showen met als titel-beschijving: Gratis sigs.

Je maakt dus een aantal coole signatures, zet ze op een rijtje en leden mogen kiezen welke ze willen hebben. Je kan er ook bij zetten gelieve niet raten, het gaat hier alleen maar om het weggeven.

Link to comment
Delen op andere websites

En als we nou een topic aanmaken, waardoor we signatures kunnen ruilen met andere leden?

Het lijkt mij in ieder geval wel een leuk idee.

Of dat de leden een sig kunnen uitkiezen en dan vragen of ze die mogen hebben?

Dan kunnen we daarvoor een team aanmaken die die sigs willen maken.

Dus dan gebruiken we geen systeem met credits, maar gewoon een topic waar ze een gratis sig uit een gallerij kunnen vandaan halen.

Of dat de leden een sig kunnen uitkiezen en dan vragen of ze die mogen hebben?
Dan kunnen we daarvoor een team aanmaken die die sigs willen maken.

Waarom zou je een team moeten maken als de sigs al klant en klaar zijn? Ze kunnen namelijk een signature uitkiezen, de sigs zijn dus al klaar. Dus een team aanmaken die sigs voor je gaan maken lijkt mij dan niet echt kunnen.

Het graphic team is er al, dus om nog zo'n soort gelijk iets aan te maken lijkt mij overbodig.

Zoals ik al ongeveer zei, je kunt ook gewoon even in showroom je signature showen met als titel-beschijving: Gratis sigs.

Je maakt dus een aantal coole signatures, zet ze op een rijtje en leden mogen kiezen welke ze willen hebben. Je kan er ook bij zetten gelieve niet raten, het gaat hier alleen maar om het weggeven.

Ok, dat vind ik wel een goed idee.

Levi, kan je mijn showroom weer even openen? :puh:

Alvast bedankt.

>>> Door .Levi.: At your service.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Een appart Subforum lijkt me een stuk overzichtelijker, wel zonder postcount dan wat ik denk dat er dan gigantiesch gespamt gaat worden.

Het is maar een idee, maar als GL toch serieus hierover nadenkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...