new Float:gRandSpawns[6][4] = {
// {PositieX,PositieY,PositieZ,Hoek},
{1958.3783,1343.1572,15.3746,90.0},
{2199.6531,1393.3678,10.8203,180.0},
{1441.5894,2567.9099,10.8203,270.0}, // De hoeken verzin ik ter plekke...
{1480.6473,2213.5718,11.0234,23.7},
{1400.5906,2225.6960,11.0234,64.98},
{1598.8419,2221.5676,11.0625,0.0},
}; // Al je spawnplaatsen
Zoek dan:
public OnPlayerSpawn(playerid)
en zet boven "return 1;".
PlayerSpawn(playerid);
En zet dan ergens je nieuwe functie (Niet in een andere functie).
public PlayerSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(gRandSpawns));
SetPlayerPos(playerid,gRandPlayerSpawns[rand][0],gRandPlayerSpawns[rand][1],gRandPlayerSpawns[rand][2]); // Verplaats de speler naar de punten.
SetPlayerFacingAngle(playerid, gRandPlayerSpawns[rand][3]); // Draai de speler nog goed.
return 1;
}
SA-MP Mini-Tutorial
Willekeurige spawnplaatsen
De mini-tutorial
Zet onder je defines dit neer.
En daar onder:
Zoek dan:
en zet boven "return 1;".
En zet dan ergens je nieuwe functie (Niet in een andere functie).
Enjoy
Bewerkt: door Jarno