Jump to content

SubForum - Vragen & Opmerkingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je vragen over dit sub-forum of heb je nog meer ideeën, houd ze niet langer voor je en vertel ze in dit topic.

Reactie's zijn ook van harte welkom in dit topic.

Wij kijken eerst hoe dit uitpakt, het sub forum kan altijd nog breder worden.

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Levi.

16

• Ferre

6

• Tunix

5

• ASPHALT

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Mogen de leden die een aanvraag willen doen , een nieuw topic maken of moet dat speciaal in een team? :)

Geplaatst:
Ik lees juist dat het in dat desbetreffende topic moet, zoals vroeger. :engel:

Waarom zou er dan een forum gemaakt zijn? Omdat er 2 teams zijn?

Nee, ik denk dat je een nieuw topic mag aanmaken. Vermeld dan wel duidelijk om welk team het gaat. Als je het niet snapt, vraag dan gewoon iemand van het desbetreffende team van hoe en wat.

Geplaatst:
Aanvragen voor een team moeten in het Topic van het Team, maak dus niet zelf een topic aan.

Dit staat in de regels, dus je mag niet zelf een topic aanmaken! ;)

Geplaatst:
Aanvragen voor een team moeten in het Topic van het Team, maak dus niet zelf een topic aan.

Dus als je wil dat iedereen een sig voor je mag maken, mag het wel volgens mij. ;)

Geplaatst:

Is het geen idee dat leden van een team een soort moderator functie krijgen, dat als

er een aanvraag is gedaan. En iemand heeft hem voltooit dat hij hem in dat topic post en hem gelijk

sluit.

Geplaatst:

Ik heb ook een idee. Ik weet niet dat het een idee is, maar misschien is het wel even leuk in het Algemeen Mededelingen Fora/Regels het even te mededelen. Dan weten echt alle leden het dat er een sub-forum is bijgekomen.

Verder mijn complimenten heren, ziet er heel netjes uit!

Geplaatst:

Dit schreef .Levi. in het Render Team.

Arjen heeft aan mij gevraagd of hij een heel nieuw topic mocht aanmaken en dat zijn oude opslot mag en weg mag. Zodat alle oude aanvragen er niet meer staan. Ik heb zijn oude topic naar algemeen verplaatst en ge-unpint.

Die oude aanvragen worden dus helaas niet meer behandeld... :N

Geplaatst:
Dit schreef .Levi. in het Render Team.
Arjen heeft aan mij gevraagd of hij een heel nieuw topic mocht aanmaken en dat zijn oude opslot mag en weg mag. Zodat alle oude aanvragen er niet meer staan. Ik heb zijn oude topic naar algemeen verplaatst en ge-unpint.

Die oude aanvragen worden dus helaas niet meer behandeld... :N

Met aanvragen bedoelde ik eigenlijk min of meer de posts van de mensen die wat vroegen. Wat ik dus bedoelde was eigenlijk dat Arjen geen topic had met heel veel pagina's maar een nieuw en schoon topic. De aanvragen zijn er dus niet meer, maar kunnen misschien nog wel gedaan worden.

Hiervoor moet je even Arjen de leider van het topic een PB sturen.

Wat je ook kunt doen is gewoon even opnieuw je aanvraag posten, dat kan volgens mij gewoon geen kwaad, en hij zult gewoon gemaakt worden.

Geplaatst: (bewerkt)

IDEE: Dit heeft heel veel schijn van het Savegame Aanvraag forum. Ik vind het heel goed gemaakt, alleen het voorbeeld topic ontbreekt. Misschien is het wel een leuk idee om een gewoon aanvraag topic te pinnen en dat als voorbeeld te gebruiken. Nu weet iedereen hoe de titel van het topic eruit meot zien en hoe de inhoud eruit moet zien. Ik denk dat héél veel mensen dan niet weer snel een fout zullen maken.

(Het blijft maar een idee :engel: )

EDIT @ Hieronder: Ik dacht dat ik de regels goed had doorgelezen, maar nee dus. Sorry Levi en Slimm :cry:

>>> Door .Levi.: Maakt niet uit, nu weet je het ook. ;) <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
IDEE: Dit heeft heel veel schijn van het Savegame Aanvraag forum. Ik vind het heel goed gemaakt, alleen het voorbeeld topic ontbreekt. Misschien is het wel een leuk idee om een gewoon aanvraag topic te pinnen en dat als voorbeeld te gebruiken. Nu weet iedereen hoe de titel van het topic eruit meot zien en hoe de inhoud eruit moet zien. Ik denk dat héél veel mensen dan niet weer snel een fout zullen maken.

(Het blijft maar een idee :engel: )

Hoe een topic titel eruit moet zien staat al in de regels. Wat de inhoud van een topic titel moet zijn staat ook in de regels, alleen word daar verteld dat je dat kunt vinden in de beginpost van een gepinde team topic. Dit omdat elke team andere regels heeft voor de inhoud die je in je aanvraag-topic gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...