Jump to content

[PS]Fire Background


Thabit

Recommended Posts

Effect-%20Firejpg.jpg

Extra Stap:

Maak een nieuwe layer aan boven alle andere dingen. Ga dan naar Image --> Apply Image. Duplicate die layer en zet die op overlay, soms lijkt dit mooier.

3e tut.

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm goeie tut maar ik vind toch dat dit niet op vuur lijkt :Y

Hmmm goeie tut maar ik vind toch dat dit niet op vuur lijkt :Y

Ik wist niks te verzinnen :puh: Check de eerste post opnieuw, ik heb er wat bij gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat in link in de tutorial waarmee je de juiste brush voor deze tut kan downloaden, CX Brushes dus. Die moet je dan in je map zetten waar alle andere brushes in staan en dan moet je in PS je brush tool pakken. Lijkt me vrij logisch..

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat in link in de tutorial waarmee je de juiste brush voor deze tut kan downloaden, CX Brushes dus. Die moet je dan in je map zetten waar alle andere brushes in staan en dan moet je in PS je brush tool pakken. Lijkt me vrij logisch..

het werkt bij mij niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat in link in de tutorial waarmee je de juiste brush voor deze tut kan downloaden, CX Brushes dus. Die moet je dan in je map zetten waar alle andere brushes in staan en dan moet je in PS je brush tool pakken. Lijkt me vrij logisch..

het werkt bij mij niet!

De link klopt echt wel. Je moet wel om de hoofdletters denken.

Link to comment
Delen op andere websites

je had hem beter niet in die afbeelding gezet, dan moeten we hem alleen maar kopiëren en plakken.

de link werkt echt niet, anders geef je de site.

Bewerkt: door tallex
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

de link werkt echt niet :puh:

EDIT: srry toch wel :puh: moet gwn ff w8te ;) maare bij mij doen ze het niet want ik heb de verkeerde versie ofzow kan ik dat ook nog anders maken? of kan dit gwn niet?

Bewerkt: door clifdon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...