Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, in overleg met een Mod mocht ik een spel starten. Genaamd Custom Shape Story.

Spelregels:

• Je moet een plaatje maken, voornamelijk doormiddel van Custom Shapes. Je mag Blending Options gebruiken, en ook Tekst. Natuurlijk mag je de Shapes ook een beetje draaien, en vervomen. Kun je doen met de Edit opties. (voorbeeld van de Edit opties die je kan gebruiken hiervoor)
  • Het is de bedoeling dat we een verhaal maken. Dus ik maak een plaatje met wat Custom Shapes, en ik zet er een zin bij. Een zin mag in je plaatje komen, maar je mag hem er ook gewoon bij typen.
  • Je plaatje moet een formaat hebben van 640 x 480, of 600×800. (Onthoud dat je plaatjes van 480×640 wel gewoon op het forum mag showen, voor 600×800 kun je een Tumbnail maken, of alleen de link geven)
  • Boven elk verhaal moet je het nummer van het verhaal, en het deel neerzetten.
    Je moet dus een deel van het verhaal maken met een plaatje. En Alleen Levi, Slimm of Ferre mogen een nieuw verhaal posten. En er moet natuurlijk wel een goede verhaallijn in blijven.
  • Gebruik je een bepaald effect en/of Custom Shape, en dat misschien nog van pas kan komen voor iemand die een volegnd deel maakt: Post dat er dan bij. Via link, bijlage tekst noem maar op.

Een hier kun je nog wat Shapes downloaden als je er maar een paar hebt. NB: Waarschijnlijk als je CS2 hebt, dan heb je ze al.

Aftrap:

customshapelol19si.png

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:
[Plaatje]

Mocht ik hem eigenlijk wel inkleuren?

Natuurlijk. Je eigenlijk ben je alleen ver[licht om Custom Shapes te gebruiken. Blending Options, kleuren, tekst het mag er allemaal bij :)

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij zijn ze nu ongekomen. Nieuw verhaal?

customshapestory51lt.png

(Verhaal 2, Deel 1)

Bewerkt: door Ferre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...