Jump to content

[PS]Full Signature Tutorial.


Gta Ripper

Recommended Posts

je zei in het begin ergens dat je naar filter-render-clouds moest gan en dan nieuwe layer en dan in het zwart brushen en dan weer nieuwe layer en dan in het wit brushen. bij mij gebeurt er dan niks, ik heb alleen maar een witte achtergrond.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet natuurlijk niet de hele sig wit maken. Verwijder de layer met dat wit en begin opnieuw met die witte brush. maar nu wat voorzichtiger. ;) Of wel verlaag de opacity van de layer dat zie je boven bij layers staan. Daar staat 100% bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een aparte layer aanmaken en maakt niet uit welke kleur. Zolang je de Foreground Color op zwart hebt staan en de Background Color op wit is het goed. Ga dan naar Filter - Render - Clouds. Dit vult automatisch de layer met de fore- en background color. Dat zie je wel als je dat doet.

Maak dan een nieuwe layer aan (CTRL + SHIFT + N -- Ok). Pak een grunge brush, als je die niet hebt moet je even Googlen, en zet de Foreground Color op wit. Ga dan wat brushen, dus niet je muis inhouden en wat heen en weer schuiven. Eén klik is genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien moet hij de layer op Soft Light zetten of Overlay misschien helpt dat!!!

MvG. Room is now Respect!

Edit:

Sorry, ik had niet goed gekeken dat stond er wel bij!!;)

Bewerkt: door Respect!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...