Talietje Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) In deze tut leg ik jullie uit hoe je deze achtergrond maakt. Wat vind je van deze tut? En vragen mogen gerust gesteld worden! Heb jij photoshop in het engels? klik >>> Door .Levi.: In het vervolg even [PS] voor de topic titel zetten, dit staat ook in de tutorial regels. [Ps], omdat het alleen met photoshop is gedaan en niet mer imageready [iR]. <<< Bewerkt: 19 april 2006 door tallex Reageren
Blu3ice Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Jammer dat je de nederlandstalige versie hebt. Dan is het namelijk ietsje moeilijker om de dingen terug te vinden. Anders toppie! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Handig voor de mensen die de nederlandse PS hebben! Reageren
Talietje Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 wil je de vertaling ? geen probleem! klik Reageren
Eli R Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Wow, ik verwachtte iets heel anders bij een achtergrond, als in wallpaper Reageren
Talietje Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Wow, ik verwachtte iets heel anders bij een achtergrond, als in wallpaper ? Bewerkt: 4 januari 2007 door tallex Reageren
Gtwien Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Mooie tut tallex, maar de vertaling op die site die je opgaf is nogal onduidelijk: Volgens de site vind ik arcering bij Filter->Brush strokes->accented edges en dan kom ik dit uit: het is ook mooi , maar ik had graag geweten hoe je aan jouw effect komt. Reageren
lilboy Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 dit komt er bij mij uit PS ik heb net een account maar ik zit al een week op deze site maar had nog geen account Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.