San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Mijn nieuwste tutorial: Ander resultaat: Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Je signature is verkleind door imageshack. Zou je hem opnieuw kunnen uploaden, want nu kunnen we niks zien. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ja, ik probeer het de hele tijd maar dan is ie weer te groot. Weten jullie misschien een andere site? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ja, ik probeer het de hele tijd maar dan is ie weer te groot.Weten jullie misschien een andere site? Anders post je gewoon de link.. Ik weet niet hoe breed hij is, maar anders maak je hem 500 pxl breed, en dan bij imageshack rezise uitvinken, en als hij is geupload de onderste link (direct link to image) kiezen.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik heb deze voor beginners met photoshop gemaakt, zelf zie ik een leuker resultaat, maar deze is voor de beginners. Reageren
Thabit Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 De tekst is hartstikke onduidelijk, een tip voor de volgende keer: gebruik een lettertype als Arial ofzo, en maak de achtergrond wat minder druk . Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 vind het wel een leuke tut om te doen maar erg onduidelijk, ik heb hem wel gevolgd maar vond hem nog niet echt mooi toen ik klaar was dus heb er zelf nog een beetje aan gefrutselt, vond de render ook erg licht dus heb daarop burn tool gebruikt dit is hem geworden: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.