Jump to content

Tweede Corporation Verkiezing


Lantyz

Recommended Posts

In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Tweede Corporation Verkiezing van start gegaan. De winnende gang van deze verkiezing mag als Corporation het subforum naast The Gunslingers in ontvangst nemen. Voordat de eigenlijke stemronde begint, krijgen de gangs tot zondag om duidelijk te maken waarom zij die felbegeerde titel als Corporation verdienen. De deelnemers vind je in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan in het vragentopic.

We wensen de gangs ook deze keer veel succes, en moge de beste winnen!

Edit:

De stembussen zijn gesloten, met man en macht is geteld en hier volgt de officiele uitslag van deze ronde

Met 7.10% van de stemmen is op de vijfde plaats ge-eindigd : Club Elmo

Met 8.28% van de stemmen is op de vierde plaats ge-eindigd : HCM - GFX

Met 17.75% van de stemmen is op de derde plaats ge-eindigd : GTA-Sheep fan GANG

Met 20.12% van de stemmen is op de tweede plaats ge-eindigd : The Oceans

En de winnaar, met ruime voorsprong ( 46.75% van de stemmen) is geworden

Familia Di Corleone

Zij worden bij deze dus de tweede corporation van ons forum, en krijgen de beschikking over een eigen subforum, dat ze helemaal naar eigen wensen kunnen inrichten en gebruiken..

Namens de organisatie, Van harte gefeliciteerd met deze overwinning.. :klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

De stemronde is begonnen. Iedereen kan op zijn favoriete gang stemmen in het stemtopic. De gang met de meeste stemmen wordt de tweede corporation, en verdient hier een eigen, besloten subforum mee.

De stembus sluit middernacht zaterdag 29 april.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat mag, je mag per PM mensen vragen om op hun te stemmen.

Meestal doen ze dan wat info etc over de gang in die PM, zodat jij hun joint of op hun stemt.

Dit mag wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het dan zelfs toe gestaan om met hele bulk PM's aan te komen?

Om 20 pm,s te sturen mag denk ik niet want dan val je iemand lastig maar met je gang afspreken wie naar wie een pm gaat sturen is handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat mag, je mag per PM mensen vragen om op hun te stemmen.

Meestal doen ze dan wat info etc over de gang in die PM, zodat jij hun joint of op hun stemt.

Dit mag wel.

Echter worden PM's met "STEM NU OP "...." !" gewoonweg niet ge-accepteerd. PM's met een onderliggende boodschap die een beetje objectief zijn mogen uiteraard wel. Onthoud ook: Iemands inbox volspammen is verboden en kan worden bestraft met een warn!

Link to comment
Delen op andere websites

De stembussen zijn gesloten, met man en macht is geteld en hier volgt de officiele uitslag van deze ronde

Met 7.10% van de stemmen is op de vijfde plaats ge-eindigd : Club Elmo

Met 8.28% van de stemmen is op de vierde plaats ge-eindigd : HCM - GFX

Met 17.75% van de stemmen is op de derde plaats ge-eindigd : GTA-Sheep fan GANG

Met 20.12% van de stemmen is op de tweede plaats ge-eindigd : The Oceans

En de winnaar, met ruime voorsprong ( 46.75% van de stemmen) is geworden

Familia Di Corleone

Zij worden bij deze dus de tweede corporation van ons forum, en krijgen de beschikking over een eigen subforum, dat ze helemaal naar eigen wensen kunnen inrichten en gebruiken..

Namens de organisatie, Van harte gefeliciteerd met deze overwinning.. :klap::klap:

De uitslag is nu ook te zien in het stembus topic,

en ik heb de eerste post van deze topic ook van deze informatie voorzien..

Link to comment
Delen op andere websites

Als eer om als eerste P-Jamma en DaddyPimp te feliciteren:

Gefeliciteerd jongens. Na eerdere disqualificatie hebben jullie terecht gewonnen. Helaas Big Smoke, maar wij zijn het niet gewonnen. Na professioneel werk, en andere dingen wens ik jullie veel plezier als corperation! Super jongens, ik hoop dat jullie subforum lang blijft leven. :Y

Veel plezier en geniet ervan Familia Di Corleone leden!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt heel blij voor P-Jamma en DaddyPimp.

Hier hebben jullie echt naar uitgekeken.

Ik spreek jullie op MSN.

Dit moet echt gevierd worden. :D

Ik vind dat de andere gangs het ook heel erg goed hebben gedaan.

Zeker de gang van Goliat.

Net opgericht en al heel populair. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Harstikke Bedankt allemaal! :)

Ik had niet gedacht dat we met zo'n ruime voorsprong zouden winnen :sigaar: ...

Bedankt iedereen die op de Corleone's heeft gestemd, (En zoiezo al hééft gestemd...)

En DaddyPimp en ik willen jullie graag alvast veel Succes wensen met jullie Gangs, en oo kalvast voor de volgende Verkiezingen! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...