Jump to content

VC: Race tournament?


Thabit

Recommended Posts

Het idee

Bij Sunshine Autos heb je een map staan waarmee je races kan doen, dat wil ik ook gaan doen in de VC: Race Tournament. We doen het NIET online, maar je moet een screenshot maken van je tijd, en die vervolgens naar mij toe sturen.

Benodigheden

Vice City

Savegame waarin Sunshine Auto's is uitgespeeld

Regels

Geen speedmode ofzo.

Wat vinden jullie hiervan? Reageer hier. Als er goede reacties komen dan ga ik het verder uitwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt hetzelfde soort als het San Andreas Race Tournament.

Lijkt me een goed idee, maar wacht wel even totdat dat toernooi is afgelopen, dan heb je namelijk kans dat er meer mensen mee zullen doen.

En als het nodig is wil ik je wel een beetje helpen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vind een goed idee,maar er zijn wel weinig races in Vice city.Zeker als je de missies niet meerekent.Er zijn maar 6 races maar daarmee moet het ook lukken. :) (denk ik)

Moest dit verder uitgewerkt worden zou ik zeker geintreseerd zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een erg goed idee, en ik zal ook zeker meedoen als het er komt. :Y

Zoals Froodooo zegt: Wel even wachten totdat het Race Tournament van San Andreas is afgelopen, het is namelijk leuker om contests/toernooien na elkaar te doen.

Er zijn alleen wel weinig races bij Sunshine Auto's, maar mocht dat niet genoeg zijn, dan kun je volgens mij ook nog wel de RC Baron Race en de RC Bandit Race, als er bij die races aan het eind tenminste een tijd wordt weergegeven...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we gewoon een kwalificatie moeten doen, of dat iedereen een limiet moet rijden om mee te doen aan de poul fase. In de poulfase doen we 4 wedstrijden en de winaars van de pouls mogen naar de finale, in de finale doen we die grote baan, de beste tijd wint.

edit^^ Het is heel anders dan de SA versie, SA is online, deze niet.

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet als dat er wat toe doet,maar je mag je auto zelf kiezen in de races op VC.Dus als het doorgaat zou je niet beter de wagen die je mag gebruiken er bij mededelen.Dit lijkt mij eerlijker. :)

Tuurlijk niet, je mag met de auto gaan die je gewoon het beste vind ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, wat ik hier heb is een style die je kunt kiezen in PS, ik heb geen zilveren :$

De winnaarsbadge maakt me niet zoveel uit. Het gaat mij om de lol en om de eventuele eer, mocht ik winnen. Zou wel mooi zijn: Dan ben ik de winnaar van de VC Foto Contest en VC Race Tournament. Klinkt wel leuk... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, wat ik hier heb is een style die je kunt kiezen in PS, ik heb geen zilveren :$

De winnaarsbadge maakt me niet zoveel uit. Het gaat mij om de lol en om de eventuele eer, mocht ik winnen. Zou wel mooi zijn: Dan ben ik de winnaar van de VC Foto Contest en VC Race Tournament. Klinkt wel leuk... :puh:

:t .

Ik heb de foto contest al van me af laten pakken maar de race's mooi niet :puh: . Oftewel ik doe mee :) .

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...