Eclipse Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 msn 7 is uit!! het is wel een beta versie..tis egt een mooie msn met veel meer funciets..reclame zit er niet bij als je wel ff goed oplet bij de installatie...opeens staan er vier dingen bet vinkjes ervoor..vink die uit want anders krijg je allemaal toolbars in jouw internet explorder. Download messener 7 en de patch hier veel plezier Reageren
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik moet er geen nieuwe hebben ben al blij dat ik de gewone heb Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 er staat op die site "De BETA versie van de nieuwste MSN Messenger 7 is gelekt, je kan hem nu bij ons downloaden" is dat niet strafbaar? Reageren
Thabit Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Lol, ik heb hem ook net, maar't is vast niet illegeal! Reageren
pasjans Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 wat is er anders aan msn 7.0 Reageren
Thabit Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 (bewerkt) Je kan vanalles sturen! Maar je kan ook het venster laten trillen. Screen: Bewerkt: 3 oktober 2004 door Mitch Reageren
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik ga hem toch maar niet downloaden men virus scanner heeft virussen gevonden net toen ik hem wou downloaden Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik heb hem ook gedownload, alleen jammer dat er geen plus is voor MSN7 en het is engels maar dat is gen probleem hor voor mij. Ik ben er tevreden over Hieronder een screen van de lijst in MSN7 Reageren
pasjans Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 (bewerkt) ziet er wel vet uit alleen die server waar je hem moet downloaden is zo sloom als de pest zeg :huh: voor speciale dingen moet je zeker iemand hebben die msn 7 ook heeft tuurlijk? Bewerkt: 3 oktober 2004 door pasjans Reageren
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Is presies niet veel verandert alleen wat nieuwe games enz maar dat intereseert me niet <_< Reageren
pasjans Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 wat is een nudge die ken ik naar niemand versturen omdat die mensen msn 7 ni hebben <_< Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Dat komt allemaal wel eerst had ook niemand msn plus dat eheft nu ook bijna iedereen dus gewoon even geduld hebben Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Hmmm... Ik wacht wel op de uiteindelijke versie... 'k Vind het niet zo belangrijk, maar ik wil kijken of mijn eigen smiley's in MSN 7 wel werken... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 wat is een nudge die ken ik naar niemand versturen omdat die mensen msn 7 ni hebben <_< Die nudge, is volgens mij een soort attentie geluidje als iemand niet reageerd op je bericht ofzo. dat kan ook vet irri zijn. @lantyz: je eigen smileys werken onder MSN7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.