gta san adreas fan @ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb een vraagje. ik heb san andreas uitgespeelt en ben nu aan het modden gegaan ik ben ook nog gewoon aan het rond rijden alleen dat word begevenement saai. Dus weten jullie nog iets om te doen. Reageren
Caltson Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 een eigen storyline verzinnen of scores proberen te verhogen? bestond hier eigenlijk geen topic over Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Dat weet ik dus niet daarom stelde ik hem eigenlijk ook Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Ja als je het niet weet moet je natuurlijk de zoekfunctie gebruiken. Hier vindt je dat topic, lees daar maar even wat je allemaal kan doen. Bewerkt: 23 april 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb nog wel wat ideeën. De link van Typhoon werkt niet eens. Je kunt met de Hydra boven Area 69 gaan vliegen. Probeer zo goed mogenlijk te vliegen en alles te ontwijken. Verder kun je ook de Zero's Challenge doen Beefy Baron, daar kun je je kuntsten chekken. Hoe goed je eigenlijk kan vliegen. Probeer jezelf telkens te verbreken, om betere vliegkunsten te doen. Verder kun je natuurlijk ook iets vergelijksbaars doen. Je doet een Stadium Evenement en je probeert telkens het record te verbreken, sneller over de finish of meer punten halen bij dat ene LV ondereel. Verder kun je natuurlijk ook alle scholen op goud proberen te halen, of eens proberen 36 miljoen dollar te verdienen bij het gokken. Het is allemaal mogenlijk. Gewoon een beetje proberen, verder kun je ook proberen de 100% te halen. Je kunt natuurlijk ook alle gebieden in Los Santos overnemen. Mocht je dit allemaal voltooid hebben, kun je bijvoorbeeld mooie screens gaan maken. Lekker op het forum posten en een beetje mooie cijfers geven. Verder kun je natuurlijk filmpjes maken en die ook hier posten, er is best veel in San Andreas te doen. En natuurlijk kun je ook Pimp my Ride doen, steel of zoek wat leuke wagens en ga ze tunen in een TuningShop (locaties), maak er een ontwijsgave wagen van. Je zit er stoere velgen op, hydralious en een mooie spoiler. Mocht dat allemaal gedaan hebben, dan rijd je naar een savehouse met een garage. Zo kun je proberen alle garage's vol te zetten met stoere gepimpte wagens. Behalve al die dingen die Ruurd heeft gezegt kan je ook nog de mod Multi Theft Auto spelen, dit is een mod voor GTA SA waarmee je online tegen anderen kan racen. Over een tijdje kan je met deze mod ook schieten op elkaar en van alles.. de race versie van MTA kan je hier downloaden. Als je graag met mensen van dit forum MTA wilt spelen, moet je hier even kijken voor de gegevens van de Gtagames server. Host: mtaserver.gtagames.nlpoort: 22003 Je kan ook gewoon mods in het spel gaan instaleren, dat is ook heel leuk en dan krijg je nog veel plezier aan het spel, kijk maar eens in de Gtagames Download Base, je kan ook even in het GTAForum modding gedeelte kijken, daar vindt je veel tips over modden. Als je je spel mod kan je bijvoorbeeld vette auto's instaleren, bijvoorbeeld Laborghini's of vette Ferrari's. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 echt voor de volle 100% gaan Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik zou eens lekker cheaten en de politie neerknallen en alles doden Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Ja, het hele los santos is van mij en san fierro kan je niet veroveren en las venturas ook niet dat is best wel jammer Reageren
Scooter Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 eyz, gta san adreas fan @, je kan wel wat meer gang territories erbij krijgen als je gebruik maakt van een glitch, doe het volgende; Neem een vliegtuig (maakt in principe niet uit welke) en vlieg over LV naar het noorden de zee op. als je daar circa een kwartier rechtdoor hebt gevlogen moet je uit het vliegtuig springen en jezelf laten verdrinken. je zal dan weer voor een ziekehuis komen te staan en als je kijkt op je map zijn er enkele gebieden erbij gekomen; bijv. bovenin SF. grtz, Cesar SA Reageren
nick Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Je kan (doe ik wel eens) lekker de politie achter je aan hebben en als je zes sterren hebt zolang mogelijk probeert vol te houden en dan een tijd opnemen met een stopwatch en de volgende keer proberen langert vol te houden (wel over de weg anders is het te makkelijk). Reageren
Jok3r Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Ik loop altijd al in het agent outfitje rond , en ik speel dus als agentje Lekker die Vigilante Missions steeds opnieuw doen.Loopt steeds anders af , dan rijd de verdachte in het ravijn of dan is hun auto kapot en stappen ze uit en kill ik ze of ze worden plat gereden door een andere cop chase , dat laatste was echt lache toen het gebeurde Bewerkt: 24 april 2006 door Jok3r Reageren
ikt Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Je kan modden, je homies moet je in politieagenten veranderen. En dan vigalante missies doen Ik ga altijd met mijn gepanserde BMW 750 iL rondscheuren met mijn homies, lekker de politie afknallen Moet je ook doen. Maar dan zonder de gepanserde BMW Reageren
MeanMachine Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Je kan (doe ik wel eens) lekker de politie achter je aan hebben en als je zes sterren hebt zolang mogelijk probeert vol te houden en dan een tijd opnemen met een stopwatch en de volgende keer proberen langert vol te houden (wel over de weg anders is het te makkelijk). Dat is ook mijn favoriet. In Los Venturas heb je vlak bij het ziekenhuis en het vliegveld een overkapping. Ik schiet wat agenten van de motor, jat er dan een. Ga onder de overkapping staan (anders word je zo snel door de heli's doodgeschoten) en knal alles overhoop met een minigun.Wanneer ik dan het leger achter me aan krijg, spring ik op de motor en probeer via Los Santos en San Fierro terug naar Los Venturas te rijden. De brug bij San Fierro is meestal een 'dodelijke' brug. Maar het is ook al gelukt. Reageren
RedRat Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Je kan (doe ik wel eens) lekker de politie achter je aan hebben en als je zes sterren hebt zolang mogelijk probeert vol te houden en dan een tijd opnemen met een stopwatch en de volgende keer proberen langert vol te houden (wel over de weg anders is het te makkelijk). Dat is ook mijn favoriet. In Los Venturas heb je vlak bij het ziekenhuis en het vliegveld een overkapping. Ik schiet wat agenten van de motor, jat er dan een. Ga onder de overkapping staan (anders word je zo snel door de heli's doodgeschoten) en knal alles overhoop met een minigun.Wanneer ik dan het leger achter me aan krijg, spring ik op de motor en probeer via Los Santos en San Fierro terug naar Los Venturas te rijden. De brug bij San Fierro is meestal een 'dodelijke' brug. Maar het is ook al gelukt. Ja Mean Machine dat is erg grappig ik doe dat ook soms wel eens. (het leukste op een fiets) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.