Jump to content

Opmerking: Raten van models

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het idee dat er veel onzinnige rates worden gepost.

Rates als deze:

Erg mooi hoor, ik vind het een 8/10 waard.

Zulke posts zijn vaak erg onzinnig voor de maker van het model, ze krijgen alleen een idee over je cijfer.

Ik denk dat je beter niet kan posten als je alleen maar een cijfer neerzet, of kleine teksten typt als: heel mooi hoor.

Je kan beter raten met tips en je kan misschien ook nog je mening uitleggen, je geeft niet zomaar een cijfer namelijk, je hebt er over nagedacht.

Dit is een goed voorbeeld:

Dat is heel mooi gemaakt hoor, echt heel orgineel met dat kleine knopje aan de recherkant.

Ik vind dit 1 van je beste models. Ik denk dat je misschien die stoel beter groen kan doen dan paars.

Je kan ook dat doek aan de rechterkant een beetje smoothen door in je modifier list naar turbo smooth te gaan.

Als ik hem een cijfer zou moeten geven, geef ik hem een 8/10.

KUTGW.

Dus, de volgende keer raten met een bedoeling, we heben hier geen behoefte aan posts zonder zinnige inhoud.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

Volgende keer eerst maar even overleggen met mij of Matiscus voor je een topic als deze opent Twenty Eyes ;).

Maar in dit geval ben ik het volledig met je eens, onnutige rates word gezien als spam of postboosten.

Dat is tegen de regels en daarvoor kan je 20% krijgen, hoe lullig ik dat ook vind.

Geplaatst:

Ik ben het volkomen met je eens... Maar sommige hebben er geen verstand van en weten niet wat erbij komt kijken. Advies voor hun: Kijk dan ook niet hier... Maar dit had je beter kunnen overleggen, ik dacht: 'weer eentje die dezelfde praat gaat houden'Er zijn 5 topics erover aangemaakt, raten blijft raten of het nou voor sign. gaat of voor moddels om daar nu wéér een topic overaan te maken..

maar ben het wel met je eens ;)

Geplaatst:

je hebt gelijk want als een een cijfer geven is het altijd een 7-8-9 of een negen ook als het barsslecht is

Geplaatst:

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Textron maakt ook wel een punt er worden alleen maar 8, 9 en 10 gegeven, dat is wel leuk maar je hebt er niks aan. :N

Geplaatst:

Die post slaat nergens op hoor, ik denk dat Blaster gewoon een typfoutje maakte, want de x staat net naast de c. Dan zou je dat misschien per pm kunnen regelen, dat hij zijn bericht edit ofzo, maar om dat te posten is ook een beetje overbodig :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...