Steff93 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Me sound probleem is nog steeds diep triest... ga ik dirtbike race doen hoor ik al die dirt bike geluide van het verkeeer heel goed maar mijn geluid hoor ik heel soft zo lijkt het heel ergens ver weg alleen waa rik in of op rij vet raar weet iemand oplossing /? Reageren
Rullez Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 je ga naar het menu dan zie je ergens sound of iets met muziek ga daar heen dan zie je balkjes en ergens staat radio muziek ga naar radio muzie druk dan op kruisje en dan kan je met je knuppeltje naar rechts dus harder of links zachter zetten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik ga er vanuit dat je het op het spel op de PC hebt. Als je het wil tveranderen, dan heb ik hier een truckje voor je. Vervang een bestand door het andere. Vergeet niet niet een back-up van jou oude bestand te maken, voor het geval dat het nog stukker gaat. Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer. Reageren
DvDGta Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 aha, ik heb ik hoor alle andere auto's en motoren maar mijn auto hoor ik totaal niet!wel de radio... ik hoor wel de effecten bijv. als ik tegen een muur op rijd ofzo.... moet ik dat ook doen wat daar boven staat? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Je kunt het proberen. Misschienis het daarna wel weg, en heeft het geholpen. Wat je ook kunt doen is de nomorehotcoffee patch kunt installeren. Deze patch kun je hier downloaden, en fixed ook een aantal foutjes in het spel. Misschien werkt de bovenste wel, zoniet? Dan kun je de onderste proberen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Als je bij options kijkt, en dan Sound Options, kan je 2 dingen kies, je kan een balk je voller maken bij SFX en bij Radio, heb jij misschien bij Radio wel het "balkje" vol en bij SFX niet? Zo nee, doe SFX ook vol. Ik weet niet die namen uit mijn hoofd, maar volgens mij zijn het SFX en Radio. Succes. Reageren
DvDGta Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Glacius @ Powerweb) Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer. hoe kom je op geluid 1 en 2...? ik doe dit Start - Uitvoeren - dxdiag dan krijg ik dit.... diagnotiche hulpprogamma voor direct x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.