coz Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) in het "post je screen topic" had ik reeds een aantal (3tal als ik me niet vergis) panorama en 360 graden san andreas screens gepost lijkt me geinig om daar een appart topic voor te hebben overigens moet ik er even bij zeggen dit zijn al de kleine versies van de plaatjes . de originele versies zijn NOG groter NA KLIKKEN NOG EEN KEER KLIKKEN ---------------------- volgende zijn van een engelse maat: GamingKrazy die wilde graag dat ik deze ook hier deelde Bewerkt: 8 oktober 2006 door coz Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb dezelfde vraag, hou maak je dit soort screens. Maak je verschillende screens en plak je ze aan elkaar met photoshop? Of heb je een special programma waarmee hij automatisch een 360' render maakt? Ik ben namelijk erg onder de indruk van dit soort screens. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten! Erg mooi allemaal hoor! Reageren
coz Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 eerst screens dan plakken er zijn verschillende panorama programmas gebruik degene die toevallig bij me digicam zit (canon photostitch) maar er zijn er veel meer oh , en een camhack (sacamhack) om op de plekken te komen om screens te maken Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Echt fantastisch mooie views... Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Zo... zo... echt wel mooie panorama's. Maar wat ik mij eigenlijk af vraag is dit; Wat is dit, en waar is het genomen? Hoofdstraat LV? Reageren
coz Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Zo... zo... echt wel mooie panorama's. Maar wat ik mij eigenlijk af vraag is dit; Wat is dit, en waar is het genomen? Hoofdstraat LV? zo issie wat logischer om te bekijken maar je hebt inderdaad gelijk ;P foto is van horizontaal -> naar beneden -> horizontaal genomen alleen al voor het verwarrende effect (over de pyramide foto) >>> Door Dizzee: Deze was in de hoogte te groot, sorry coz... <<< :o , okie , fixed Bewerkt: 2 mei 2006 door coz Reageren
Bling Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Echt mooie screens coz! Echt knap hoe je dat gedaan hebt! KUTGW! Reageren
nick11123 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 ziet er leuk uit Coz zeker die tweede plaatje met die brug leuk om als singtature te gebruiken ga zo door!!! Reageren
coz Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 deze was even om te testen maar vrij aardig gelukt nog Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Prachtige foto's, echt zeer knap hoe jij die maakt. Maar hoe kom jij in dat grote gebouw met al die ramen in Los Santos, waar je ook die laatste foto hebt genomen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Prachtige foto's, echt zeer knap hoe jij die maakt. Maar hoe kom jij in dat grote gebouw met al die ramen in Los Santos, waar je ook die laatste foto hebt genomen? Hier aub niet op antwoorden Coz. Flying Dutchman is té slimm bezig, maar ik heb je door FD . Je hebt een deel van deze foto ingezonden bij Guess the Picture, zodat we makkelijk jou plek weten. Dus trap er niet in. Ontopic: Hele mooie foto's. Ik heb ze allemaal met bewondering bekeken, en ze zijn zeer mooi. Ook leuk als signature te gebruiken als ze groter zijn. Heb jij zo'n goedde PC. Daadwerkenlijk, geweldig!! Reageren
ikt Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik weet een panorama programma: autostich. Google even Reageren
Juju Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Prachtige foto's, echt zeer knap hoe jij die maakt. Maar hoe kom jij in dat grote gebouw met al die ramen in Los Santos, waar je ook die laatste foto hebt genomen? Hier aub niet op antwoorden Coz. Flying Dutchman is té slimm bezig, maar ik heb je door FD . Je hebt een deel van deze foto ingezonden bij Guess the Picture, zodat we makkelijk jou plek weten. Dus trap er niet in. Ontopic: Hele mooie foto's. Ik heb ze allemaal met bewondering bekeken, en ze zijn zeer mooi. Ook leuk als signature te gebruiken als ze groter zijn. Heb jij zo'n goedde PC. Daadwerkenlijk, geweldig!! Het is nu opgelost, iemand had het goed geraden. Kun je nu zeggen hoe je erin komt Coz? Prachtige screens trouwens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.