We werken met poules, daarna halve finales en daarna de finale. Als VCRT de 10 deelnemers haalt, komen er 2 poule's van 5, bij 8 deelnemers komen er 2 poule's van 4 enzovoorts enzovoorts. We werken met de race's van Sunshine Auto's, ik kies welke races we doen.
De nummers 1 en 2 van elke poule gaan door
Van Poule A rijdt de nummer 1 tegen de nummer 2 van Poule B
Van Poule B rijdt de nummer 1 tegen de nummer 2 van Poule A.
In de poulefase worden er 2 races gereden, in de halve finale 2 dezelfde races, waarvan de tijden bij elkaar worden opgeteld en in de finale 1 race.
Een paar regeltjes
Als ik erachter komt dat iemand vals speelt wordt hij per direct gedisqualificeerd.
Ik bepaal wie in welke poule komt.
In dit topic posten is verboden
Je mag zelf weten met welke auto je rijdt.
De tijden tellen, dus maak vlak nadat je over de finish bent gekomen een screenshot van je tijd
Zoals al eerder aangekondigd, hier is ie:
DE GRAND THEFT AUTO: VICE CITY RACETOURNAMENT
We werken met poules, daarna halve finales en daarna de finale. Als VCRT de 10 deelnemers haalt, komen er 2 poule's van 5, bij 8 deelnemers komen er 2 poule's van 4 enzovoorts enzovoorts. We werken met de race's van Sunshine Auto's, ik kies welke races we doen.
De nummers 1 en 2 van elke poule gaan door
Van Poule A rijdt de nummer 1 tegen de nummer 2 van Poule B
Van Poule B rijdt de nummer 1 tegen de nummer 2 van Poule A.
In de poulefase worden er 2 races gereden, in de halve finale 2 dezelfde races, waarvan de tijden bij elkaar worden opgeteld en in de finale 1 race.
Een paar regeltjes
Als ik erachter komt dat iemand vals speelt wordt hij per direct gedisqualificeerd.
Ik bepaal wie in welke poule komt.
In dit topic posten is verboden
Je mag zelf weten met welke auto je rijdt.
De tijden tellen, dus maak vlak nadat je over de finish bent gekomen een screenshot van je tijd
Geen cheats of hacks
Als titel moet je PB hebben: VCRT: OPGAVE
In je PB:
Opgeven tot..
7 mei!!!!!
Bewerkt: door Thabit