Goliat Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik heb net een tut gemaakt, tips, commentaar en ''outcomes'' zijn welkom. Bewerkt: 29 april 2006 door Goliat Reageren
TommieguN Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Naast een spelfout: Geöpende -> geopende een goede tutorial. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik vind dat Backround over de Render heenzetten niet echt mmoi. Sorry. voor derst niet slecht.. Reageren
Goliat Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik vind dat Backround over de Render heenzetten niet echt mmoi. Sorry. voor derst niet slecht.. Klopt, maar het was eigenlijk de enige manier om de render goed bij de achtergrond te laten passen. Ik had mischien de render nog kunnen dublicaten en daarna motion blur en de layer op overlay zetten. Dan zou de render wat beter naar voren komen en er ook mooier uitzien, ik had alleen geen ruimte meer om dat in de tut te zetten en daarnaast had ik zo iets van: het is pas m'n 2e tut dus het resultaat hoeft niet verblindend te zijn. Ik heb ook wat effecten achterwegen gelaten, de tut is gebasseerd op wat ik eerder die dag had gemaakt: Deze sig ziet er op de eentonigheid na wel beter uit lijkt me. Bewerkt: 29 april 2006 door Goliat Reageren
DeHaico Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ik kan geen kleuren meer krijgen alleen zwart wit hoe kan dat??ik heb cs2?? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ik kan geen kleuren meer krijgen alleen zwart wit hoe kan dat??ik heb cs2?? Ik denk dat je hem op Grascale hebt staan. Dat kun je veranderen door File - New - Dan zie je Color mode staan (bij jou staat daar grayscale) - Dat verander je naar RGB Color. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Goed gemaakte Tut. Hij is heel duidelijk. Nice gemaakt. Reageren
Be4sT Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Leuk dat je dit doet ,maar vind de outcome niet zo mooi, sorry. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik kan geen kleuren meer krijgen alleen zwart wit hoe kan dat??ik heb cs2?? Ik denk dat je hem op Grascale hebt staan. Dat kun je veranderen door File - New - Dan zie je Color mode staan (bij jou staat daar grayscale) - Dat verander je naar RGB Color. Nog even een toevoeging: Als je de kleuren bij een bestaand document weer wilt toepassen, dan kun je dat doen via 'Image -> Mode -> RGB Color'. Bepaalde layers kun je dan desgewenst weer zwart/wit maken door de toetsencombinatie Ctrl+Shift+U te gebruiken. Hiervoor moet je de layer echter wel eerst 'Rasterizen'. Dat doe je door met de rechtermuisknop op de layer in het layerpaneel te klikken, en vervolgens te kiezen voor 'Rasterize Type'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.