Jump to content

de kamer uit het introfilmpje


Mike Toreno

Recommended Posts

ik heb een tijdje geleden deze 2 screenshots ergens op internet gevonden (was volgens mij op dit forum, maar week niet zeker). maargoed ik heb dus de volgende 2 screens gevonden die hieronder staan. mijn vraag is nu, hoe kom je daar??? dat is de plek dat je in het introfilmpje van vice city ziet maar ik weet niet hoe die gast daar is gekomen die deze screens hebt gemaakt, mischien met place manager? of is die mod er niet voor vice city? ik snap er niks van. wie helpt me pleas????

post210914642118zo.jpg

post210914676280hi.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Marco`s Bistro (Of welk restaurant of wegcafe het ook ook al weer was) ligt in het bayview hotel (of zo iets, het is alvast je eerste savehous) met een trainer met jetpack functie waarmee je door muren en andere objecten kan kun je door een muur die volgensmij in de gang is heen, zo nu ben je in Marco`s Bistro (Of welk restaurant of wegcafe het ook alweer was) :Y .

P.S. Ik weer het niet 100% zeker.

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst download je deze trainer.

Je volgt de instructies en blablabla, en start Vice City vanuit die trainer op..

Vervolgens vlieg je naar deze plek met de jetpack:

Je gaat dus naar het restaurant daar, Marco Bistro's geloof ik.

Aangezien je met die jetpack in de trainer in staat ben door gebouwen heen te vliegen vlieg je dus gewoon dat restaurant in, zet je jetpack uit. En je bent er. :Y

Besturing Jetpack;

- Die staat in een bestandje vermeld toegevoegd aan de download.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het zo

in het filmpje zie je Sonney Forelli met nog wat anderen in Marcos Bristro

De plek is in gta 3 in liberty city.

@ mrKookie dat is het ocean view hotel niet marcos bistro.

Het is waarschijlijk een mod

Want er is er een die gta 3 in vice city zet.

Er staat zelf in het beginfilmpje

Marcos bistro jaar ... Liberty city

Bewerkt: door Damos
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst download je deze trainer.

Je volgt de instructies en blablabla, en start Vice City vanuit die trainer op..

Vervolgens vlieg je naar deze plek met de jetpack:

Je gaat dus naar het restaurant daar, Marco Bistro's geloof ik.

Aangezien je met die jetpack in de trainer in staat ben door gebouwen heen te vliegen vlieg je dus gewoon dat restaurant in, zet je jetpack uit. En je bent er. :Y

Besturing Jetpack;

- Die staat in een bestandje vermeld toegevoegd aan de download.

oke ik ga het proberen, heeft trouwens iemand nog coordinaten voor me zodat ik ergens heen kan teleporteren?

EDIT: ik ben er wezen kijken in ocean beach, maar welk hotel/restaurant bedoel je nou precies??? saint marks bistro hotel wat jij zei bestaat volgens mij niet in vice city. en op mijn screen die ik in mijn eerste post in dit topic gepost had van dat tommy in die kamer staat, daar staat dat op het kaartje dat hij onder de printworks zit maar daar ben ik ook wezen kijken met mijn jetpack maar daar zag ik alleen de binnenkant van de printworks, niet de kamer uit het introfilmpje.

wie weet wat ik moet doen, help me pleas!

Bewerkt: door Mike Toreno
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt wel dezelfde ruimte als waar het alle eerste filmpje van ViceCity wordt afgespeeld, want dan zie je ook twee man, hangend aan de muur.

Als je naar wikigta.nl gaat en dan ViceCity, dan heb je een personage als je die aanklikt dan zie je op de achtergrond ook hetzelfde beeld van die twee mannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt wel dezelfde ruimte als waar het alle eerste filmpje van ViceCity wordt afgespeeld, want dan zie je ook twee man, hangend aan de muur.

Als je naar wikigta.nl gaat en dan ViceCity, dan heb je een personage als je die aanklikt dan zie je op de achtergrond ook hetzelfde beeld van die twee mannen.

ja dat klopt, als je mijn eerste post goed had gelezen zie je dat ik dat daar al uitgelegd had ;)

maare weet iemand misschien al hoe ik er kan komen met de jetpack of op een andere manier?

diegene ben ik erg dankbaar die het me verteld _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Marco's Bistro is één van de Hidden Interiors van GTA Vice City. Het bevindt zich in werkelijkheid in de kamer tegenover het Ocean View Apartment, maar ik weet niet in welke hemel. Wanneer je met de rocketlaunchertrick door de muur heen kijkt, zie je twee klapdeurtjes in de lucht hangen. Om het gehele interior te zien moet je de juiste hemel ingaan, en vervolgens met een trainer naar het Ocean View Hotel gaan. Wanneer de belangrijkste Interiors van het Nidden Interiors Universe van GTA San Andreas in orde zijn, zal ik me eens concentreren op de Hidden Interiors van GTA Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, Marco's Bistro bevindt zich volgens het verhaal inderdaad in Liberty City, maar om een cutscene af te kunnen spelen in GTA Vice City, moet de ruimte zich ook ergens verstopt in Vice City bevinden. De cutscenes zijn namelijk geen van te voren opgenomen filmpjes, maar spelen zich real-time af.

Link to comment
Delen op andere websites

Diegene die die screens gemaakt heeft, heeft hoogstwaarschijnlijk een mod gebruikt om de hidden interiors eenvoudig toegankelijk te maken.

Ik heb zojuist even rondgesnuffeld in het Hidden Interiors Universe van GTA Vice City. Het lijkt erop dat het hetzelfde werkt als in GTA San Andreas, met als enige verschil dat de Hidden Interiors van GTA VC zich op de 'begane grond' bevinden, in plaats van hoog in de lucht. Ik heb al een paar interiors gevonden, maar Marco's Bistro nog niet.

Lijstje van GTA VC interiors, gerangschikt per hemel:

Greasy Chopper hemel:

Apartment 3C

Greasy Chopper

Poulet hemel:

VCPD HQ

Huis Auntie Poulet

Ongebruikte interiors in K:

Howlin Pete's Bike Emperium

Printwork Studios (extra ruimte)

Cherry Poppers Ice Cream Factory kantoor

Onbekende Hemel:

North Point Mall

Malibu Club

Pole Position Stripclub

El Banco Corrupto Grande + kluis

Ocean View Hotel

Vercetti Estate

Bloodring/Hotring Stadium

Dirtring Stadium

Marco's Bistro (Lokatie onbekend)

Vrock Recording Studios (Lokatie onbekend)

Love Fist Concerthal (Lokatie onbekend)

Ken Rosenberg's kantoor (Lokatie onbekend)

Printworks (Lokatie onbekend)

Link to comment
Delen op andere websites

Diegene die die screens gemaakt heeft, heeft hoogstwaarschijnlijk een mod gebruikt om de hidden interiors eenvoudig toegankelijk te maken.

degene die deze screens had gemaakt beweerde dat hij ergens boven de printworks vloog (zie zijn kaartje) en dat hij toen uit de helicopter sprong omdat die in de vik stond en toen viel hij door de grond in die kamer.

ik weet alleen niet of ik dat verhaal van hem moet geloven :N

maar bedankt voor informatie lantyz over de andere interriors, als je ook weet hoe ik bij saint mark's bistro interrior moet komen dan hoor ik het wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...