Jump to content

[IR] tekst faden door middel van bliksem


the_fa2man

Recommended Posts

1. Op een nieuw bestand van 500x500

2.Brush wat in het rond met zwart en wit : voorbeeld

3.Ga dan naar filter>render>diffrent clouds : voorbeeld

4.Maak een nieuwe layer en download de lightning brush en brush er wat mee in het rond : voorbeeld

5. Druk nu het oogje uit bij de layer met bliksem en schrijf je tekst druk nu op warp tekst als je een effect wil toevoegen : voorbeeld (warp tekst aangegeven)

6.Voeg nu een effect toe met warp tekst als je wil , ik heb het zo gedaan : voorbeeld

7.En je ken de tekst ook wat blending options geven om het mooier te maken : voorbeeld

8.Ga naar imageready (crtl+shift+m)

9.kopieer de frame 2 keer zodat je 3 layers hebt en zet bij de eerste frame de oogje alleen bij de background en de tekst aan : voorbeeld

10.Bij de 2 frame zet je de oogje alleen aan bij de background en de bliksem : voorbeeld

11. En doe de laatste frame hetzelfde als bij de eerste voorbeeld

12.Sta nu op de 2e frame en druk op tweens

tween with : next frame

frames to add : 10

voorbeeld

13.zet nu de delay bij de eerste frame op 1 seconde op de 2e frame op 0,3 seconden, de laatste op 0,5 seconden en de reste op 0,1 seconden voorbeeld

Hier is mijn resultaat gehost door wazuup want was te groot voor mij om te hosten thanks wazuup

tut-finale.gif

Bewerkt: door the_fa2man
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...