2.Brush wat in het rond met zwart en wit : voorbeeld
3.Ga dan naar filter>render>diffrent clouds : voorbeeld
4.Maak een nieuwe layer en download de lightning brush en brush er wat mee in het rond : voorbeeld
5. Druk nu het oogje uit bij de layer met bliksem en schrijf je tekst druk nu op warp tekst als je een effect wil toevoegen : voorbeeld (warp tekst aangegeven)
6.Voeg nu een effect toe met warp tekst als je wil , ik heb het zo gedaan : voorbeeld
7.En je ken de tekst ook wat blending options geven om het mooier te maken : voorbeeld
8.Ga naar imageready (crtl+shift+m)
9.kopieer de frame 2 keer zodat je 3 layers hebt en zet bij de eerste frame de oogje alleen bij de background en de tekst aan : voorbeeld
10.Bij de 2 frame zet je de oogje alleen aan bij de background en de bliksem : voorbeeld
11. En doe de laatste frame hetzelfde als bij de eerste voorbeeld
1. Op een nieuw bestand van 500x500
2.Brush wat in het rond met zwart en wit : voorbeeld
3.Ga dan naar filter>render>diffrent clouds : voorbeeld
4.Maak een nieuwe layer en download de lightning brush en brush er wat mee in het rond : voorbeeld
5. Druk nu het oogje uit bij de layer met bliksem en schrijf je tekst druk nu op warp tekst als je een effect wil toevoegen : voorbeeld (warp tekst aangegeven)
6.Voeg nu een effect toe met warp tekst als je wil , ik heb het zo gedaan : voorbeeld
7.En je ken de tekst ook wat blending options geven om het mooier te maken : voorbeeld
8.Ga naar imageready (crtl+shift+m)
9.kopieer de frame 2 keer zodat je 3 layers hebt en zet bij de eerste frame de oogje alleen bij de background en de tekst aan : voorbeeld
10.Bij de 2 frame zet je de oogje alleen aan bij de background en de bliksem : voorbeeld
11. En doe de laatste frame hetzelfde als bij de eerste voorbeeld
12.Sta nu op de 2e frame en druk op tweens
tween with : next frame
frames to add : 10
voorbeeld
13.zet nu de delay bij de eerste frame op 1 seconde op de 2e frame op 0,3 seconden, de laatste op 0,5 seconden en de reste op 0,1 seconden voorbeeld
Hier is mijn resultaat gehost door wazuup want was te groot voor mij om te hosten thanks wazuup
Bewerkt: door the_fa2man