iLoveGta Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Heey, Je kan op internet gaan met je PSP maar hoe doe je dat want telkens als ik op mijn LCD-scherm 'netwerk' kies en dan 'internetbrowser' komt er op dat er een verbindingsfout is opgetreden en dat de WLAN-schakelaar niet ingeschakelt staat, maar wat is de WLAN-schakelaar ? Dus willen jullie mij uitleggen hoe je op internet kan met je PSP, want het lukt me niet thx Reageren
SamShine Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 In dit topc wordt hetzelfde gevraagt, lees het dus even door! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23313&st=105 Verder nog veel succes, en bedenkt wel: het typen is erg lastig! Reageren
Pietje II Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) De WLAN-schakelaar zit aan de linkerkant van jouw PSP. Het ziet er hetzelfde uit als de aan/uit schakelaar, alleen ietsjes kleiner. Je ziet hem zo zitten, kan niet missen. Schuif deze schakelaar omhoog en dan is de WLAN-schakelaar ingeschakeld. Maar let op, schuif die WLAN-schakelaar wanneer je de PSP wilt opladen weer omlaag, want anders wil de PSP zich niet opladen. Bewerkt: 8 mei 2006 door Pietje II Reageren
Rekam Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Maar let op, schuif die WLAN-schakelaar wanneer je de PSP wilt opladen weer omlaag, want anders wil de PSP zich niet opladen. Maakt volgens mij niet veel uit of die aan of uit staat. Bij mij werkt hij perfect tijdens het opladen. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Laat je router verbindingen toe? Anders zou het kunnen dat je router denkt dat je psp een persoon is die ongewenst op je netwerk wil. Je kan eens proberen met (tijdelijk) de routerbeveiliging (firewall, ...) uit te schakelen. LET OP: laat dit niet zo, dit is gevaarlijk, het is gewoon om te weten of je router je psp herkent. Reageren
Advancegta Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Maar let op, schuif die WLAN-schakelaar wanneer je de PSP wilt opladen weer omlaag, want anders wil de PSP zich niet opladen. Maakt volgens mij niet veel uit of die aan of uit staat. Bij mij werkt hij perfect tijdens het opladen. de wlan schakelaar is de schakelaar links van je psp die schuif moet naar boven geschoven zijn wil je online dan brand er ook een groen lampje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.