Jump to content

Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?


Ice Cube

Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?  

172 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?

    • ja
      12
    • nee
      152


Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SimmerALPHA

    3

  • Ice Banana

    3

  • Piet-Herr

    3

  • Da Phoenix

    3

Nee, ik denk het niet, dat zou ik ook niet leuk vinden, LC is nou al zo vaak in voorgekomen.

Ik denk een hele nieuwe stad, misschien ga je wel in een missie naar een oude GTA Stad, maar dan hoop ik Los Santos, San Fierro, Las Venturas of Vice City.

De nieuwe GTA zal zich hopenlijk in een nieuwe stad afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, GTA IV wordt een volwaardige nieuwe game, geen slappe remake van een bestaande GTA.

Nee

er doen zich geructen rond dat de volgende

Grand Theft Auto:Vice City Stories zou zijn...

bron hierzo

Dat is de PSP-versie, hier gaat het over de consoleversie.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen slechtere naam, maar wel voor veel GTA fans een terleurstellig denk ik, een nieuwe stad, nieuwe mogelijkheden etc. Ikzelf ben wel op LC uitkekeken, een nieuwe frisse stad, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook al enigzins uitgekeken op LC (Libertycity) het is natuurlijk een mooie en leuke stad maar eens moet genoeg wezen. Ik denk dat het iets moet worden waar je op vooruit kan kijken. Een spel met meer opties dan ooit tevoren. Spel waar je alles kan doen tot Skate-boarden aan toe. Het is jammer dat het nog een hele tijd gaat duren. Nou goed de pc-release dan hé. Dan zitten we al bijna weer in 2008 :-(. Kun je het je voorstellen. Dat gaat nog even duren, maar goed ik laat Rockstar echt wel in hun waarde hun moeten de tijd nemen om een meesterlijk spel te maken. Ik vermaak me nog wel even met hun ouderetop games uit de Gta-serie. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou een niet al te slimme zet zijn om Liberty City nog eens als hoofdstad te nemen in een nieuwe GTA. Het zou wel leuk zijn als ze een link via één of ander iets leggen naar Liberty City zoals ze bij GTA SA gedaan hebben bij die missie of zoals ze bij GTA Vice City gedaan hebben in het introfilmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...