8-Ball Geplaatst: 11 februari 2004 Rapport Geplaatst: 11 februari 2004 Ik heb ergens iets gelezen over Grand theft auto 3 dat je naar het vliegveld moest voor een Monster Truck 4x4. Je moest links afslaan waar de weg een u-bocht maakt, in een keer moet je hard rijden en dan stoppen! en dan staat er: Stop, voordat je springt van het platform. en dan: Nu zul je tunnel achter je zien en kone je 2 kanten op (onder de grond). Kan iemand mij helpen? Dit heb ik gelezen op http://members.lycos.nl/Menneke/ Reageren
Joriz Geplaatst: 12 februari 2004 Rapport Geplaatst: 12 februari 2004 Ja en wat dan? Je zit dan in de tunnel als het goed is. Hier is de GTA3 plattegrond: http://www.gtagames.nl/gta3map.php Welke auto bedoel je? bedoel je die van de Colombians? Reageren
8-Ball Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2004 Ik zal wel ff neerzetten wat er staat: Hint: Shoreside Vale: Bonus 4x4: Voltooi de Mafia missies in Portland in story mode ga dan naar Shoreside Vale. Onmiddelijk, wanneer je van de brug af komt, draai je links. Volg de weg totdat je de luchthaven voorbij bent. Ga naar boven waar de weg een U-bocht maakt. Rij op het platform en draai rechts om op volle snelheid te komen. Dit moet gedaan worden omdat er een erg klein stukje land onderin is. Je moet snel stoppen -- hup voordat je springt vanaf het platform. Nadat je bent gelandm zal je een tunnel achter je zien. Rij de wagen erin en neem de linker bocht -- als je de rechter bocht neemt, zal je dood vallen. Wanneer je links rijdt zie je een grote ruimte met een monster truck 4x4 erin. Wanneer je de truck krijgt, het platform waarop je bent zal naar de oppervlakte rijzen. Het zal even duren voordat je het bereikt. Nadat je de top hebt bereikt, rij veilig nar je garage in dezelfde stad en save het spel. Ik snap niet wat ze ermee bedoelen! Reageren
Joriz Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Geplaatst: 13 februari 2004 Het lijkt me dat dit verzonnen is. Mag ik wat screenshots zien. Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord. Alleen al die beschrijving om bij de tunnel te komen is raar. Als je van het tweede naar derde eiland rijd zijn als je de brug overrijd daar 2 ingangen naar de tunnel. Ook zit verderop op eiland drie nog een tunnel ingang maar daar heb ik ook nog nooit wat bijzonders gezien. Beschrijf het dus wat beter met screenshots. Reageren
8-Ball Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2004 Ik begrijp hem een beetje, ik speel namelijk Gta 3 op platstation. Er zijn geen sreenshots, ik ga het nog wel eens opzoeken op internet. ik denk dat het maar nep is. Reageren
Le Freak Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 Hint: Shoreside Vale: Bonus 4x4:Voltooi de Mafia missies in Portland in story mode ga dan naar Shoreside Vale. Onmiddelijk, wanneer je van de brug af komt, draai je links. Volg de weg totdat je de luchthaven voorbij bent. Ga naar boven waar de weg een U-bocht maakt. Rij op het platform en draai rechts om op volle snelheid te komen. Etc. Ik heb het geprobeerd, maar mij is het niet gelukt. Hij legt alles heel vaag uit, je weet ook niet of het het Helikopter platform is op het vliegveld, of het platform waar ook de subway is.. Volgens mij is het lariekoek :huh: Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Ik weet het echt niet! Ik heb zelfs onder de grond gekeken! Edit: je ziet geen radar en geen healt/armor/sterren Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Hoe kom je daar, 8-Ball?? Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Via de ondergrondse trein, je moet naar de ondergrondse trein ingang gaan in shoreside vale, als je de trein ziet moet je de eerste deur nemen en dan weer uitstappen! Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Ik snap er nog niet veel van.. Welke deur moet ik nemen, en ik kan niet uitstappen als de trein rijd! :unsure: Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2004 Sorry, ik kan alles niet goed uitleggen, je moet de trein nemen (ondergronds) in shoreside vale, stap in in de eerste deur aan de linker kant, stap dan gelijk weer uit. Reageren
Le Freak Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Geplaatst: 11 april 2004 Jaah het is gelukt.. Maar wel een vage omgeving! Dit heeft tog niks met die Monster Truck te maken?? Ik bedoel hoe kom ik bij die Truck?? Misschien als je daarop springt?? Op die witte tegels.. Wie is er zo goed om daar op te komen? :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2004 Nee, ik wilde even onder de grond kijken, mischien zag ik een tunnel maar er was niks. Reageren
Le Freak Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Geplaatst: 11 april 2004 Moderator, 8-Ball? Ik heb eens even een kijkje genomen in en rond de subway daaro, en toen kwam ik dit tegen: Volgens mij moet je daar zijn! Ff met een auto ergens tegen de muur gaan staan en dan rennen, mij is het niet gelukt.. Misschien iemand anders?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.