Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

wat zouden jullie ervan vinden als vcs ook naar de ps2 word gedaan??

ik zou het aan de ene kant leuk vinden voor mensen die geen ps2 hebben maar aan de andere kant uitmelkerij.

ik denk dat rockstar dit zeker gaat doen aangezien ze anders veel geld mislopen

wat denken jullie?

Geplaatst:

Ik denk niet dat ze erg veel geld mis lopen als ze het niet doen, maar ze kunnen het altijd proberen.

Geplaatst:

Ze kunnen het evengoed beter op de PS2 uitbrengen, dan op zo'n stom apparaatje.

PS2 vind ik daar gewoon een heel stuk geschikter voor.

Ik speel GTA dan ook gewoon liever op een groot beeldscherm. :puh:

Geplaatst:

Nee, noooit doen. Netzoals LCS, moet ook VCS zo blijven. Ik vind het veel leuker dat het zo blijft. IV komt trouwens ook niet op de PSP, dus dan kun je het ene voor de PS2 rekenen en de andere voor de PSP :)

Geplaatst:

Gelukkig dat Liberty City Stories naar de PS2 komt, dus dan zal Vice City Stories ook wel op de PS2 komen.

Ik heb zelf ook een PSP met GTA LCS, maar ik vind het maar een rotapparaat, ik zou blij zijn als LCS op de PS2 komt.

Geplaatst:

Ik zou het echt leuk vinden, maar het is wel een beetje overbodig als je een PSP en PS2. Ik wil de pSP kopen en het is nogal zonde! IK wil dus GTA LCS en GTA VCS op allebei kopen, dus dubbel geld.

Geplaatst:

het zal wel zo worden maar ik vind het stom als ze dat doen want het is En tijdverspilling En het geeft een slechte en luie naam aan rockstar En het is niet leuk als de normale vice city er al op is er nog een versie komt. dat is gewoon niet leuk

Geplaatst:

ik wil wel dat het op de Ps2 komt want niet iedereen heeft een PSP :Y

en ze zullen dan geen geld mislopen maar ik weet niet wanneer hij uitkomt

voor de Ps2 , want ik denk dat we dan de Ps3 al hebben :*D

of niet :)

Geplaatst:

Mij lijkt het beter dat het "exclusive for PSP (PlayStation Portable System)" blijft zoals het bij LCS had moeten zijn. Als het op de PlayStation 2 uitkomt vergelijkt iedereen het direct met Grand Theft Auto: San Andreas. En natuurlijk kan je niet verwachten dat een GTA die geport is van de PSP naar de PlayStation 2 gelijk is als GTA San Andreas - laat staan beter is (qua graphics). Ze klagen nu al dat LCS niet cool is omdat het in een reeds gebruikte stad is en dat het GTA San Andreas niet overtreft. Zelfs nu zijn mensen het niet eens dat er een Vice City Stories (met een niet echt originele naamgeving) komt.

Geplaatst:

Ik wil echt heeeeel erg graag dat Vice City Stories naar de ps2 komt, ik heb namelijk geen psp maar wel een ps2, toen ik hoorde dat Liberty City Stories naar de ps2 komt was ik echt zo blij. Ik heb tot nu toe alle GTA's voor de ps2 en straks Liberty City Stories ook. Dus hopelijk komt Vice City Stories ook naar de ps2.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
ik wil wel dat het op de Ps2 komt want niet iedereen heeft een PSP :Y

en ze zullen dan geen geld mislopen maar ik weet niet wanneer hij uitkomt

voor de Ps2 , want ik denk dat we dan de Ps3 al hebben :*D

of niet :)

Beetje dom.... Wij pspers zeuren ook niet om GTA IV dat die naar de psp moet komen....

Zo moet er nou eensmaal verschil zijn.. ik had het veel fijner gevonden als de stories series op de psp bleven dan ook voor de PS2....

Gewoon :

PSP-platform...., GTA Liberty city stories

Gta Vice city stories

Gta Sanandreas stories,

Playstation3 ......, GTA IV

GTA V (maybe)

Zo moet het gewoon zijn... !!!!

Geplaatst:

MA maakt het nx uit ik vind het op de psp wel handig want dan kun je ff lekkr op school in de pauze een missie doen :bonk:

MA op de PS2 zijn betere graphics

conclusie :duh:

Op zn twents

:puh: T kan mie niks verekn

Schootje

Geplaatst:

Ik weet denk wel zeker dat hij op de PS2 uit komt.

Want vele gta lief hebbers hebben zo'n spel het liefst mooi op een groot beeldscherm.

En om hem uit te brengen op de PS2 is alleen maar goed!

:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...