Jump to content

Dizzee bedankt


PatrickW

Recommended Posts

Vanavond ontvingen we onverwachts een PM van Dizzee waarin hij aankondigde, dat hij na lang nadenken heeft besloten om te stoppen als moderator op ons forum.

De redenen kan ik het beste door Dizzee zelf laten uitleggen:

Ik zeg dit met spijt in het hart, maar ik geef mijn functie als moderator op en neem afscheid als crewlid.

Het is niet omdat ik minder tijd ofzo heb. Ik ga mij vanaf nu wat meer op mijn persoonlijk leven richten. Ook komt daarbij dat ik er niet echt veel plezier meer in heb de laatste tijd, de precieze reden weet ik zelf ook niet. Ik hoop dat je het begrijpt en mij terug kan zetten naar Megalid.

Ik ben toch wel blij dat ik deel heb mogen uitmaken van de gtaforum crew en bedankt voor de steun die ik van jullie gekregen heb gedurende die periode.

Na een gesprek op MSN, bleek dat hij hier heel goed over had na gedacht. Voor ons forum betekent dit natuurlijk een groot verlies. Zowel voor de leden, die het nu zonder deze top-moderator moeten doen, alsook voor de rest van de crew, die nu deze zeer gewaardeerde collega moeten missen. Dizzee heeft met veel verstand van zake de LCS fora beheerd, en ook in het SA forum heeft hij veel werk verzet. Daarnaast heeft hij ook een behoorlijk bijdrage geleverd aan de WikiGTA site, zowel voor LCS als voor SA.

Namens de crew wil ik Dizzee heel erg hartelijk bedanken, voor alle werk wat hij voor onze site gedaan heeft en natuurlijk voor de prettige samenwerking. _O_

We zullen uiteraard zo snel mogelijk op zoek gaan naar iemand die de leeggevallen plek op kan vullen en die de zware taak zal krijgen om in de voetsporen van Dizzee te treden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    5

  • -Niels-

    4

  • Grove St.

    3

  • RonaldVC

    2

Ik wil jou ook bedanken Dizzee. Ik heb je persoonlijk niet echt gekent, ik heb je wel eens op de gtagames (mta) server gesproken. Ik kon het volgens mij wel goed met je vinden. In eerste instantie dacht ik wat gebeurt er nou "Dizzee met de kleur groen dat kan toch niet".

Maar na wat goed kijken had ik het eigenlijk al door. Het is heel jammer, maar dingen gaan nou eenmaal zo. Ik wens je veel plezier in de echte wereld maak er iets moois van :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Dizzee, aan al het werk wat je geleverd hebt aan dit forum en aan Wikigta, je was een goede moderator! Hopelijk richt je je prive leven goed in, en hopelijk kom je nog wel eens kijken hier! Het ga je goed!

_O_Dizzee _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Omg Dizzee, nee!

Echt super jammer dat je je taak opgeeft.

Ik denk dat we zojuist de beste moderator van dit forum zijn kwijt geraakt.

Ik begrijp je reden waarom je vertrekt wel, maar ik blijf het jammer vinden.

Het komt ook zo onverwachts, jij was de moderator waarvoor ik het meeste respect heb.

Je staat zelfs 2x in me respect list, dat is niet expres gedaan maar het gaat om het idee. ;)

Ik hoop dat we je nog vaak zullen zien op dit forum en dat we nog veel kunnen leren van elkaar.

Ik denk dat gtaforum.nl nooit iemand kan vinden die jou kan vervangen.

Nouja ik wil je dan veel succes en plezier in je persoonlijke leven wensen en hoop dat ik je nog eens spreek.

Bedankt voor alles wat je me heb geleerd, de steun die ik heb gekregen toen ik weer iets fout had gedaan en weg wilde en alle andere dingen.

Je was echt een top moderator Dizzee, die zijn zeldzaam.

_O_Dizzee _O_

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee, :-(

Heel erg jammer dat je weggaat als Moderator. Ik hoop dat je toch nog wel eens langs zult komen :). Zowel als op Gtaforum als op Mta server van Gtagames. Nu hebben we een goede Sa kenner kwijt... Jij hebt veel vliegmissies voor mij gedaan. Daar ben ik je nog steeds dankbaar voor _O_. Gelukkig is Ruurd31 er nog die ook veel van Sa weet :). Maar het zal anders zijn, jij in het groen.Verder nog veel geluk met je prive leven. We hopen je nog een goede tijd toe op Gtaforum :*D.

SilverDust

Link to comment
Delen op andere websites

Een verstandig besluit Dizzee als ik de reden lees waarom je de crew verlaat. Je "normale" leven moet je altijd vóór laten gaan en je moet er na een jaar "vrij" gewoon weer tegenaan :D ! Dat neemt niet weg dat ik je enorm ga missen als crewlid en collega. Vanaf dag 1 hebben we al een erg goede band samen en ik heb er altijd naar gestreeft mijn werk net als mijn voorbeeld Dizzee te doen. En nu gaat ie weg :duh:. Dank voor je goede werk op het forum en op WikiGTA Arne en hopelijk spreken we elkaar nog heel vaak in je groene kleurtje.....

Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee,

Ik had het al een heel klein beetje aanzien komen. Maar ik had dit eigenlijk eerder verwacht. Je zat een tijd geleden al zo dat je het niet meer leuk vond. Maar toen was je wel doorgegaan. Ik vind het jammer dat je nu wel stopt want je was een van de beste mods in mijn ogen.

Ik wens je heel veel succes met je "echte" leven. En ik zal het positief afsluiten:

Welkom bij de Groenen! _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Dizzee je was zeker een goede moderator. Jou werk, wat jij hier hebt gedaan, stel ik zeer op prijs. Je was echt één van de betere moderators, die lekker vaak aanwezig was. Jammer Dizzee...maar iedereen heeft ook nog een leven naast dit forum. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee, je was echt een steengoeie moderator. In mijn ogen één van de beste. Je wist altijd op het juiste moment in te grijpen en had je subforums perfect in grip. Ik vind het daarom ontzettend jammer dat je je taak als moderator opgeeft. Maar aan de andere kant ben ik wel heel erg blij dat je wel lekker blijft als Megalid. Toen ik de topictitel zag dacht ik "ohnee!! Dizzee gaat weg!!"... Gelukkig niet, want je bent een supergezellige kerel, die hier gewoon op het forum thuishoort.. :Y

We spreken elkaar zowat dagelijks op msn en inderdaad heb je soms wel eens het één en ander laten vallen over een eventueel vertrek.. Ik ben echt blij dat hier niet om een afscheid gaat. Privézaken zijn nou eenmaal veel belangrijker dan het forum, en het is goed dat je dat op tijd hebt ingezien.

Hierbij wil ik je dan ook gelijk ontzettend veel succes wensen met de dingen die je op stapel hebt staan. Daarnaast wil ik je bedanken, voor al je hulp. Ik hoop je snel weer te spreken op msn. Tot dan vriend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas erg jammer!. Hij was altijd een goede mod wat ik er van herrineren. Maar ik snap zijn keuze voor en je wereld moet niet alleen draaien op dit forum natuurlijk. Er zijn zat andere dingen.

Het einge wat ik er niet uithaal is:

Blijft hij gewoon posten of gaat hij verder als Megalid?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf gewoon posten als megalid en zal nog regelmatig op het forum aanwezig zijn, alleen kan ik nu niet al mijn concentratie meer in het forum steken, en zijn er andere dingen die nu belangrijker zijn.

Bedankt voor de leuke reacties tot nu toe. Ik voel mij gevleid. :$ :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaaah! Nu moet je wel moderator blijven hè? Als je ziet dat de leden zo geweldig over je denken! :puh:

Je was echt een geweldige gast, al heb ik je niet zo vaak gesproken. Maar je bent/was echt een waardige moderator!

Succes in je 'persoonlijke leven'.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je bent gestopt Dizzee.

Ik had het echt niet verwacht dat je zou stoppen.

Maar persoonlijk leven gaat voor.

Ik hoop dat je wel blijft als Megalid.

En ik wens je veel sucses met je privé leven. ;)

Bedankt voor alles wat je voor ons Forum hebt gedaan. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de leuke reacties tot nu toe. Ik voel mij gevleid. :$ :)

En terecht! :) Het was fijn je in de crew te hebben. Jammer dat je stopt, maar genoeg is genoeg. Het forum moet natuurlijk niet ten koste gaan van andere dingen. En als we je zo nu en dan nog 'ns langs zien komen, dan is het verlies wel te dragen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...