Jump to content

CC Generals & Verslaving

Recommended Posts

• 1 maand later...
Geplaatst:

kHeb ff topic titel gewijzigd (was eerst CC Generals Online). Niemand reageerde, toen er maar iets anders van gemaakt. :D

^^^^^^

Geplaatst:

Jow......

Jij kan veel bouwen? Cheats???

Nah, zien er vet uit, heb je de mod blitzkrieg al gespeeld, alle missies zijn dan veranderd in 2e wereld oorlog gevechten, zoals landing in normandie etc.

Als je wilt kan ik de link geven, zeker de moeite waard om te downloaden.

Geplaatst:

Nee, zeker geen cheats. :D Gewoon wachten en bouwen..

Als je de link van de mod hebt liggen zou ik hem graag willen hebben ja.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is toch zo'n heerlijk spel. Ik was er helemaal verslaafd aan en ik weet zeker dat als ik hem weer zou pakken ik weer verslaafd zou zijn. Dit is een perfecte game om even lekker in de avond te gamen. Ik vind dat je ook een schitterende Campaign hebt met de GLA (Global Liberation Army) Denk aan Al Qaeda met hun giftractors, en nucleaire rakketen waarmee je de boel even vergitigd. Dan heb je ook nog USA met hun technische snufjes al zeg ik het zelf. Denk aan Vliegende robots boven een tank gewapend met mitrailleurs. Dan resteren ook nog de Chinezen met een uitschieter die grote tank met de naam: Overlord. Een gigantisch grote tank met verschillende opties, zo kan je er bijvoorbeeld een bunker opzetten. C&C is echt een aanrader voor de 'stratagie gamer'

Dan heb ik de uitbereiding er ook nog bij (Zero Hour), niet echt veel verschillend van generals alleen een paar nieuwe voertuigen, en een gloednieuwe campaign.

@Arjen check >deze< site voor mods daar vind je volgens mij wel wat goeie mods.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Inderdaad, de overlord thank. ''This is the overlord tank!''.

''I build for china''

:clown:

Ja ik ken ze wel,

Arjen ik heb 4 mod links gestuurd, welke ik het beste vind ik heb 2 uitschieters gegeven want die zijn het mooist.

Zelf vind ik cnc een hele mooie en stoere game, jammer dat er niet nog een game komt maar dan met 2e wereld oorlog. Lijkt me strak, veel game makers, kunnen er nog niet aan tippen aan zo'n game,

Altijd zo veel mannetjes maken als je wilt.

Ik vond zelf age of empires leuk, maar ik heb het naar een paar dagen er af gegooid, omdat ik het neit leuk vond dat je maar een klein aantal units kon maken, waren ze dood, dan kon je nog geen nieuwe maken.

Erg jammer.

Geplaatst:

Moet je mijn screenshots een keertje zien! :puh: Een heel leger van Ghina, GLA, EN USA, allemaal van mij :D Ik selecteerde eerst alle gevechtseenheden, liep me PC opeens langzaam. Ik gooi zometeen C&C Generals er weer op :D

SA-MP begint ook een beetje te vervelen +_+ :puh:

Nope, het is nu wel niet al te duur te krijgen in winkels. (Denk aan Intertoys :clown: )

Bewerkt: door ikt

Er ligt overigens een box in de winkel met alle delen van C&C. Dat zijn de delen:

• C&C Gold
  • C&C Covert Ops
  • Red Alert
  • Red Alert Aftermath
  • Red Alert Counterstrike
  • Tiberian Sun
  • Tiberian Sun Firestorm
  • Renegade
  • Red Alert 2
  • Red Alert 2 Yuri´s Revenge
  • Generals en Generals Zero Hour

Een hele waslijst zoals je ziet, 11 games voor slechts €30,-. Daar ben je heel lang zoet mee. Je snapt natuurlijk wel dat bijvoorbeeld de graphics van C&C Covert Ops en Generals niet met elkaar te vergelijken zijn. Als je hem koopt, ben je helemaal up-to-date. Wat je ook kan doen is nog even wachten en dan over een tijdje C&C 3 kopen.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...