JN01 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Heeft iemand een 100% save game voor mij? ik zou graag een savegame toevoegen ( ik heb ongeveer 60% gespeeld) van mijzelf maar ik heb maar 34k over, hoe komt dit?
Robin2130 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Heeft iemand een 100% save game voor mij?ik zou graag een savegame toevoegen ( ik heb ongeveer 60% gespeeld) van mijzelf maar ik heb maar 34k over, hoe komt dit? Op je 1e vraag kan ik je een antwoord geven. De 100% savegame vind je Hier op Gtagames.nl Om te kunnen downloaden moet je je wel even registreren op gtagames, heb je daar al een account? Log dan in en je kan hem downloaden veel succes
Dj-GTA Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Heeft iemand een 100% save game voor mij?ik zou graag een savegame toevoegen ( ik heb ongeveer 60% gespeeld) van mijzelf maar ik heb maar 34k over, hoe komt dit? ajb een 100% savegame *click* een paar stats A 100% savegame for San Andreas which has absolutely everything completed. $5 miljoen Alle unique stunts gedaan Alles goud in alle scholen Alle skills 100% Beat the cock challenges gedaan Alle kleren gekocht Alle 6 vriendinnen op 100% Alle territoria overgenomen Bewerkt: 19 mei 2006 door Dj-GTA
-Matthijs- Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Heeft iemand een 100% save game voor mij?ik zou graag een savegame toevoegen ( ik heb ongeveer 60% gespeeld) van mijzelf maar ik heb maar 34k over, hoe komt dit? Savegame: V1 savegame Savegame:V2 Savegame En je hebt nog maar 34k over omdat je blijkbaar al ruimte nodig hebt gehad voor andere dingen, je moet even naar je profiel gaan en dan links bijna onderaan staat 'Jouw bijlagen beheren' die staat onder het kopje Opties. Nu kun je je bijlagen verwijderen, of bekijken.
JN01 Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik heb de V1 savegame in mijn map gezet, maar wat moet je er uiteindelijk mee doen?
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik heb de V1 savegame in mijn map gezet, maar wat moet je er uiteindelijk mee doen?Uiteindelijk kun je er mee spelen, in die savegame dan^^. Je kunt dan de savegame openen door het spel op te starten en dan naar "start" > "load game" te gaan. Je klikt op de gedownloade savegame en daarna kun je met heel veel plezier gamen!
JN01 Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 hallo ik heb de savegame (SA-save100p.rar) in mijn user files gezet. als ik dan het spel open zit hij er niet tussen... maar ik zit momenteel zelf vast bij de missie Vertical Bird. kan jij heb doen aub? GTASAsf1.b
HerrieM Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Gehaald: Vertical Bird Ik heb weer bij Madd Dogg mansion gesaved. Ik heb ook de twee oysters in de marine basis gehaald. er staat vanaf nu een Hydra in de hangar, en bij het huisje van Toreno (waar je missie "Monster" heb gedaan) liggen een aantal wapens. Bazooka, mini-gun enz. Veel plezier met de volgende missies. De savegame Bewerkt: 20 mei 2006 door HerrieM
Recommended Posts