Froop Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Tutorial Hij is in het engels omdat ik zo meer reacties kon krijgen, ik vertaal hem binnenkort nog wel als er baat bij is. Succes. Bewerkt: 20 mei 2006 door Froop Reageren
King Room Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Hij is wel makkelijk te volgend Froop want het progamma staat ook in het engels!! ik zal hem ook een keer gana volgen Goede Toturail!! MvG. Room Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Mooi uitgelegd allemaal. En een mooie en strakke uitkomst. Maar ik kende het effect al. Reageren
malukub0oy Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hee Froop Kun je me die fontname vertellen ik zoek namelijk al hééél lang een abstract font(je weet wel modern goed leesbaar enzo) Please wil je dat doen? Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Wow, coole tut Ik heb nu een aardig grappig dingetje gemaakt. En ik ben nog totaal niet zo in de Photoshop wereld maar dit was goed te volgen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.