Grove St. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 He, Ik heb een paar vragen ivm Wikigta: - Kost het geld, zoja hoeveel? - Is het gratis, waar kan ik het dan registeren? - Hosten zij het of moet ik dat zelf doen? - Nog meer dingen die ik moet weten e.d. Reageren
Le MrG Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) 1. Nee, Wiki is een gratis Programma : MediaWiki 2. Zie hierboven, Registreren hoeft niet, je kunt het helemaal downloaden 3. Moet je zelf doen 4. Ik weet zo nix te verzinnen Bewerkt: 23 mei 2006 door Le MrG Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Bedankt, ik heb Joriz ook even gevraagt te antwoorden. Reageren
Argon Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Bedankt, ik heb Joriz ook even gevraagt te antwoorden. Ik heb zelf al een klein beetje ervaring met het wiki systeem en het is gratis te downloaden maar het is zeker niet aangeraden het te gebruiken als je geen/weinig bestand van PHP hebt en FTP etc etc. Ik had zelf ook een aantal problemen met het systeem goed te begrijpen omdat het nogal ingewikeld inelkaar zit (als je er juist mee werkt toch). edit: Moest je het willen downloaden dan moet je maar even een kijkje nemen op deze site waar je veel informatie over het hele systeem kan vinden: MediaWiki.org Bewerkt: 23 mei 2006 door juuldr Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Oke bedankt, nou aan mensen die dat kunnen kom ik wel ( Sorry voor dubbelpost ) Nog meer belangrijke dingen die van belang zijn bij het beginnen van zoiets? Ik wil zoveel horen als maar nodig is van mensen die ermee werken/gewerkt hebben. Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Zijn er mensen die goed overweg kunnen met Wiki? Reageren
Joriz Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Wat ben je er dan mee van plan? MediaWiki is namelijk alleen handig als je een website wilt hebben waar iedereen aan kan meebewerken. Wil je dit niet dan moet je heel veel aan het systeem gaan veranderen. Tevens bevat het niet de elementen van een normale website zoals een forum, nieuwssysteem, downloaddatabase en fotoboek. Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Ik ga wiki gebruiken om WikiBond te maken. Een site waarop alle walkthroughs van alle 007 games opkomen en alle beschrijvingen van de games enz. Ook Film reviews over alle films van 007 enz. iedereen kan eraan meewerken dan* * = Eerst aanvragen, crew keurt je goed of niet goed. Copyright EDIT: Ideeen wat er nog meer op kan en mensen die wiki kennen kan me pb'en of hier posten Bewerkt: 29 mei 2006 door Grove St. Reageren
Joriz Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Dan is een wiki systeem wel handig ja. Bestaat er echter niet al zo'n wiki? Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Nee, die bestaat niet. Over het algemeen zijn er weinig Bond sites die nederlands-talig zijn. Dus maken we ( de crew en ik ) een grootte kans om met een Wiki door te breken. En het is handiger om met Wiki te werken, alles is dan netjes en geordend ipv alles op een forum te mikken Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) wil iemand een wiki voor mij maken weet niet of het mag over gta Ik wil graag iets over gta ik heb al best veel info van me zelf ! :$ het wiki moet heten wikireal omdat mijn sites ook me real erachter hebben dus wie wil mee helpen aan met gta wiki site WIKIREAL Bewerkt: 8 juli 2006 door fuffie Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 wil iemand een wiki voor mij maken Miss. helpt het als je de mensen meer info geeft over je 'project'. Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) grove s. weet je hoe jij een wiki maakt Bewerkt: 8 juli 2006 door fuffie Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 grove s. weet je hoe jij een wiki maakt Nee, dat weet ik niet. Maar anderen kunnen je beter helpen als je zegt waarvoor het is en wat ze moeten doen. Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 wil iemand een wiki voor mij makenweet niet of het mag over gta Ik wil graag iets over gta ik heb al best veel info van me zelf ! :$ het wiki moet heten wikireal omdat mijn sites ook me real erachter hebben dus wie wil mee helpen aan met gta wiki site WIKIREAL kijk hier eens boven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.