Jump to content

Ewoud bedankt


Lantyz

Recommended Posts

Na 11 maanden trouwe dienst in de GTAforumcrew zet Ewoud er nu toch echt een punt achter. Ten gevolge van verschuivende interesses en een gebrek aan tijd heeft Ewoud besloten te stoppen als global moderator. Hopelijk zien we je nog wel zo nu en dan nog langskomen. ;)

Namens de gehele crew bedankt voor je inzet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    5

  • Goliat

    5

  • Joriz

    3

  • Typhoon

    3

Jammer Ewoud, je zit al zo lang in de crew :-(

We zien je vast nog wel eens terug in je groene jasje, en veel succes in je verdere leven ;)

Slimm.

Ik quote me bericht van je andere Topic nog even ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ewoudje.. Je zat er al een tijd aan te denken, zal ik gaan ja/nee.. En nu is het zover je gaat vertrekken. :-(

Je bent echt een lid die zo bekend is hier op het forum, Ewoud die naam al ik kan het eigenlijk nog steeds niet echt geloven dat je vertrekt. Natuurlijk heb ik veel respect voor je, en ik zal altijd achter je staan. Je blijft een perfecte G mod ook al ben je het nu niet meer, ik zal je missen collega Ewoud van me.

Ik spreek je natuurlijk nog op msn, en hopelijk post je nog wat hier op het forum. Ik zal je echt missen als G mod collega..

Greets .Levi. ;):{

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even quote :puh:

Jammer Ewoud, je zit al zo lang in de crew :-(

We zien je vast nog wel eens terug in je groene jasje, en veel succes in je verdere leven ;)

Slimm.

Jij zit ook al lang in de crew waar ik altijd van je genoten heb. Zo ie zo ook op msn. Ik zal je zeker nog spreken. Kan niet anders ik blijf je gewoon stalken.

Mij zal je zeker nog zien neuzen :clown:

Ik vind het erg jammer om te moeten horen dat je stopt Ewoud. We weten van elkaar dat we soms niet altijd op 1 lijn zaten qua manier van denken en handelen, maar dat neemt niet weg dat ik respect had voor de manier waarop je met de zaken omging en je bent absoluut van grote waarde geweest voor het forum en voor WikiGTA _O_ . Namens mezelf dank voor de samenwerking en blijf vooral lekker in de buurt om te posten wanneer je daar zin in hebt.......en ik wens je alle succes en geluk toe in het "echte" leven.

Wat is 1 lijn zolang we het maar eens kunnen worden en tot de beste oplossing kunnen komen. Ook al vindt ik de Chaos Theorie nog 1 van de mooiste, maar moet toch vaak achter wegen blijven :puh:

Ook jij bedankt voor de samenwerking ;)

Even voor de helderheid, Ewoud kan de berichten in dit topic niet meer lezen. Reacties kunnen dus beter in het afscheidstopic in Mededelingen, of via PB.

^^

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik voor het eerst op het GTA Forum terecht kwam, zag ik het meeste Ewoud (op dat moment nog Exabyte) optreden tegen overtreders. :clown:

Dat wil dus zeggen; Ewoud was voor mij het bekendste crewlid. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het jammer vind dat je vertrekt, je was toch echt iemand die 'bij de crew' hoorde. Ik hoop je in ieder geval nog wel vaker op het forum te zien als Megalid, het ga je goed. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat ik weinig met je te maken heb gehad op et forum, weet ik dat je een erg actief en nuttig persoon was op et forum, en dat zal je zeker blijven.

Het gaat u goed.

Bewerkt: door kaaspizza
Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de helderheid, Ewoud kan de berichten in dit topic niet meer lezen. Reacties kunnen dus beter in het afscheidstopic in Mededelingen, of via PB.

^^

Moeten we toch nog ons best doen je kwijt te raken. :clown: Maar zonder gekheid; al zien we je in dat forum niet meer terug, hier hopelijk toch wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er nu een virus losgebroken dat er Moderators gaan vertrekken? :N

Jammer dat je gaat Ewoud, je was een perfecte Moderator, ik wens je succes in je privé leven, wat je dan ook gaat doen!

En hopelijk ben je toch nog op het forum als groentje! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is er nu een virus losgebroken dat er Moderators gaan vertrekken? :N

Jammer dat je gaat Ewoud, je was een perfecte Moderator, ik wens je succes in je privé leven, wat je dan ook gaat doen!

En hopelijk ben je toch nog op het forum als groentje! :puh:

Ja daar lijkt het wel op :-(

Maar ontopic:

Jammer dat je je functie als G-mod neerlegt, maar ik respecteer je keuze.

Je was altijd al een goede G-mod en ok zeer rechtvaardig :)

Ik hoop je nog eens te zien op het forum.

Het ga je goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...