roppie Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Hallo, Ik heb iets ontdekt. Namelijk de automatische mikker net als op de PS2. Misschien zijn er sommigen onder jullie die dat niet weten. Doe het volgende: je moet de standard controls in clasic controls veranderen en dan heb je dit resultaat (als je op 'T' drukt dan mik je automatich en als je op de LCTRL druk kan je schieten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) Ok dan! Ik had bij iemand anders ook al Vice city gespeeld op de PS2 en zag toen ook dat de automatische mikker daarbij zat, dat was veel handiger, maar vond het erg irritant dat dat er niet op de PC bijzat. Gelukkig is dit er dus wel, thnx man! Bewerkt: 14 oktober 2004 door MightyDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Vet, is dat vizier niet wat anders dan op de PS ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) bedankt voor de tip B) B) Bewerkt: 14 oktober 2004 door cjsa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Vet, is dat vizier niet wat anders dan op de PS ? Ja op de ps2 zijn deze ringen dezelfde kleur als de saving points in gta 3 en VC maar verder gewoon hetelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Ik vroeg me al af waarom het auto mikker .txd file in de particle.txd stond nu kan je hem ook nog gebruiken :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) Wat wel irritant is, is dat je met classic controls met de pijltjestoetsen naar links en naar rechts gaan. Kan dat niet gewoon met de muis? Edit - ik druk op T maar er gebeurt niks <_< Bewerkt: 17 oktober 2004 door MightyDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Tnx! :lol: Ik vond het al vreemd dat het wel op de PS2 zat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2004 (bewerkt) Wat wel irritant is, is dat je met classic controls met de pijltjestoetsen naar links en naar rechts gaan.Kan dat niet gewoon met de muis? Edit - ik druk op T maar er gebeurt niks <_< Je moet even kijken tussen de controls. Daar kan je het vinden. Bewerkt: 20 oktober 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2004 Was dit echt nog niet bekend bij jullie ?? Ik speel altijd al met de classics controls. En verschillende wapens hebben verschillende "mikpunten" (grafisch en functioneel)... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 Was dit echt nog niet bekend bij jullie ?? Nee.. :lol: Ik kom er nu ook pas achter. Met de pijltjes lopen is irritant.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik vond het al vreemd dat het wel op de PS2 zat anders kwam je bij sommige missies simpelweg niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 Als je een juwelier moet overvallen dan gebruik je ok de classic tools.......Raar dat niemand dit nog niet wist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 het mikt toch makelijk met de muis dus op de pc heb je die ni echt nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Grappig, dat wist ik ook nog niet, maar wat majus zegt idd, ik zou niet weten wat ik met zoiets moet, ik bedoel, met de muis lukt het ook prima. Je accuracy gaat wel beter dan, denk ik, maar als ik mn accuracy wil verhogen, dan pak ik gewoon een tank en schiet er met mijn minigun vol op los, moet je es kijken, binnen tien minuten zit ie al boven de 70% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.