vinnie1234 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden??? Nee, volgens mij komt "Grand Theft Auto: Liberty City Stories" alleen uit voor de PSP en de PS2. Helaas, helaas, het zou leuk zijn als hij ook voor de PC kwam, maar je kan niet alles hebben... Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 tuurlijk komt hij voor de pc en xbox je kent rockstar toch! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Mijn gevoel geeft ook aan dat hij op de PC komt. Alle GTA's komen eerst op de PS2 uit, en daarna volgt snel de XboX en later de PC. Ik denk ook dat hij op de PC uitkomt, en anders lopen ze veel geld mis.. Reageren
VforV Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Mijn gevoel geeft ook aan dat hij op de PC komt. Alle GTA's komen eerst op de PS2 uit, en daarna volgt snel de XboX en later de PC. Ik denk ook dat hij op de PC uitkomt, en anders lopen ze veel geld mis.. Ik hoop dat hij uitkomt op PC, dan koop ik hem zeker! Dan kan ik sneller en makkelijker screens nemen . Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik zal het wel leuk vinden maar anders was R* er al wel mee bezig geweest. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Mij maakt het niks uit. Ik heb LCS al op de psp. Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Eerslijk gezecht denk ik niet dat hij op de pc uitkomt. Want kijk maar naar GTA lll op de pc die lijkt super veel op gta lcs. Daarom zou het eerder op de ps2 uitkomen en eventuweel op de xbox Grz Reageren
VforV Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Eerslijk gezecht denk ik niet dat hij op de pc uitkomt. Want kijk maar naar GTA lll op de pc die lijkt super veel op gta lcs. Daarom zou het eerder op de ps2 uitkomen en eventuweel op de xbox Grz Of het nu op PC, Xbox of PS2 komt, het spel blijft hetzelfde hoor. Dus "lijken alle versies op GTAIII". Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Wat ik er mee bedoel te zeggen is: op de pc is er al een versie die lijkt op lcs, daarom zou het goed kunnen voor de psp ps2 en xbox Reageren
VforV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Wat ik er mee bedoel te zeggen is: op de pc is er al een versie die lijkt op lcs, daarom zou het goed kunnen voor de psp ps2 en xbox Op de PS2 en Xbox heb je òòk GTAIII. Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik had aleen in de winkels zijn liggen gta VC en gta SA. Maar dat zal dan wel Reageren
Ferre Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik had aleen in de winkels zijn liggen gta VC en gta SA. Maar dat zal dan wel GTA III is amper te koop, volgens mij. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 GTA III is amper te koop, volgens mij. Klopt, III en Vice City zie je best weinig. Alleen sinds een paar maanden hebben ze zo'n actie: GTA Trouble ofzo. GTA III & VC & SA in één doos. Daaorm zie je GTA III ook bijna niet meer in de winkel. Heel af en toe ligt er nog één bij Dixons of Intertoys. Reageren
firef0x Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 ik denk dat als ze lcs op de pc uitbrengen dat ie alleen maar gedownload wordt. niemand wil betalen voor lcs omdat het op gta III lijkt en gta sa tien keer beter is qua grootte enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.