Crappy-Apple Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 hey iedereen ik ken iemand die een boundaire hack heeft gemaakt voor san andreas dus dat limiet van de map !!!! en hij gaat hem op zijn website zetten ik zal julie up-to-date houden en dan nog iets hij zij dat hij vc leuker en ik vroeg warom en dan zij hij "ik heb san andreas in vc gezet " dus de map en dat is dus PERFECT nieuws voor het gta SOL team want die sa in vc mod komt ook op zijn website en het SOL team mag hem gebruiken ! >>> Door PatrickW: typo in subject gecorrigeerd<<<
Blastov Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Dit wist ik al, als het goed is word hij gemaakt door Mc-Kay. de hack dan... Bewerkt: 25 mei 2006 door Blaster27
Crappy-Apple Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Dit wist ik al, als het goed is word hij gemaakt door Mc-Kay. de hack dan... need ie limit hack die MC-KAY maakt is voor vc maar een belg een kenis heeft hem gemaakt voor sa
Blastov Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 O op die manier, oke. Mc-Kay ging namelijk ook een keer een hack voor sa maken, verkeerd begrepen dus.
Flying Dutchman Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) hey iedereen ik ken iemand die een boundaire hack heeft gemaakt voor san andreas dus dat limiet van de map !!!! en hij gaat hem op zijn website zetten ik zal julie up-to-date houden en dan nog iets hij zij dat hij vc leuker en ik vroeg warom en dan zij hij "ik heb san andreas in vc gezet " dus de map en dat is dus PERFECT nieuws voor het gta SOL team want die sa in vc mod komt ook op zijn website en het SOL team mag hem gebruiken ! Je tekst is een beetje onduidelijk. Bedoel je Vice City in San Andreas of andersom? Maar Vice City in San Andreas zal wel super zijn. Maar ik vraag me af of een gemiddelde PC zo'n grote mod wel aan kan, maar het idee is erg goed. Bewerkt: 25 mei 2006 door Flying Dutchman
GTA Fanaat Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Volgens mij bedoeld hij GTA San Andreas in GTA Vice City. Lees goed: "ik heb san andreas in vc gezet " Leuk, ik hoop dat het snel uit komt
Dynamic Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Wow gaaf gedaan! Maar je bericht is een beetje onduidelijk te lezen Maar het is knap als dat lukt Dynamic
Crappy-Apple Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) sorr. voor het onduidelijk bericht hier een samenvating : -omdat jullie het willen ga ik vragen dat hij vc lc in SAN ANDREAS zet -hij heeft een boundair hack gemaakt dat je dus onijdig veel huizen in sa kan bij zeten -hij heeft een mod dat san andreas in vc staat hier is zijn site check regelmatig zjin site bij downloads vanonder het komt er wel op te staan PS : ik ga vandaag die mod op cd bij hem halen en dan kan ik hem instaleeren (dus die sa in vc ) en ik ga die mod van de boundaire hack menemen ik zal vanavond wat screens laten zien ! Bewerkt: 26 mei 2006 door hydra-hunter-cheata
Dynamic Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Waar is zijn site dan??:S Ik zie nergens een site jammer dat VC niet in SA was:( Dynamic
Crappy-Apple Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Waar is zijn site dan??:SIk zie nergens een site jammer dat VC niet in SA was:( Dynamic ow ja :s http://www.h3llracer.bravehost.com/ voila maar hij gaat ook vc in sa zetten !
gangster007 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) kan je dan ook dingen doen wat je in gta san andreas ook kan bijvoorbeeld zwemmen kleren kopen Bewerkt: 26 mei 2006 door gangster007
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Is het eigenlijk niet illegaal om heel san andreas naar vc te zetten? Want als je bijvoorbeeld de missie's dr ook nog bij doet (rotklusje, maar het kan) hoef je eigenlijk SA niet meer te kopen.
ikt Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Modding, alles kan.... Maar als je GTA VC tot GTA SA mod dan kan je niet MTA doen, SA-MP doen. En GTA SA heeft een betere engine.
gangster007 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) heb je sceens gemaakt Bewerkt: 27 mei 2006 door gangster007
Recommended Posts