Jump to content

Wrong Side of the Tracks

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had grote moeite met de missie 'Wrong Side of the Tracks'. De 3e missie van Big Smoke, waarbij je 4 lui op een lokomotief moet volgen met een crossmotor.

Wat blijkt? Als je veel weapon skills hebt opgebouwd met een SMG (sub machine gun) dan is de level te halen! Op WikiGTA staat dit niet vermeld onder deze missie en is wel essentieel om 'm te kunnen halen. Heeft iemand zin om dit bij het artikel te vermelden?

Dit klinkt gek, maar het is echt waar dat BS (Big Smoke) er beter van gaat schieten als jij betere SMG weapon skills hebt!

Ik denk dat deze eigenlijk even een kicky moet krijgen naar het WikiGTA forum afdeling.

Geplaatst:

Ik denk het eerlijk gezegd niet. De missie is prima te halen als je gewoon de verhaallijn volgt (dus de missies normaal doorloopt) en BS het schietwerk laat doen. Het enige wat wél handig is om een beetje motor te kunnen rijden en op 1 lijn te blijven met de locomotief zodat BS de 4 Vagos makkelijk kan raken. Dus veel skills zouden op zich best handig kunnen zijn maar "essentieel" zoals jij stelt: :N

Geplaatst:

Denkaanhenk: ontopic blijven alsjeblieft. Een trein is het gehele apparaat, wat dus bestaat uit een trekkend voertuig (de locomotief) en 1 of meer aanhangers (de wagons). Bij locomotiefs denken veel mensen aan een oud ding met stoom, maar ook de allernieuwste hedendaagse treinen worden getrokken door locomotieven (al rijden die nu op elektra of op diesel).

Geplaatst:
Ik denk het eerlijk gezegd niet. De missie is prima te halen als je gewoon de verhaallijn volgt (dus de missies normaal doorloopt) en BS het schietwerk laat doen. Het enige wat wél handig is om een beetje motor te kunnen rijden en op 1 lijn te blijven met de locomotief zodat BS de 4 Vagos makkelijk kan raken. Dus veel skills zouden op zich best handig kunnen zijn maar "essentieel" zoals jij stelt: :N

Mijn ervaring / motivatie / bewijs:

Ik heb de missie ongeveer 30 geprobeerd en het is me niet gelukt. Ik ben wel degelijk ervaren met de besturing en heb de motor keurig op de hoogte van de locomotief gehouden. Mijn zwager is veel onhandiger en deed de missie in 1x (!). Hij deed de missie onder zijn eigen savegame.

We zochten waar het aan kon liggen en zijn weapon skills waren 100%. Waarna ik ging schieten op poppetjes waardoor mijn weapon skills toenamen. Toen mijn weapon skills op 50% waren heb ik de missie nog een keer aangevangen en heb ik 'm gelijk gehaald.

Eerst had in 0% (weapon skills): 30 pogingen, 0x gehaald. Bij 50% waren die 4 lui net op tijd allemaal dood. Bij die 100% waren 3 lui al voor de tunnel dood en die laatste direct na de tunnel.

Ik ben er zeker van overtuigd dat dit meespeelt!

Ter kennisgeving. Ik heb alle GTA spellen uitgespeeld en heb ondervonden dat loos schieten na een tijdje niet leuk meer is. Bij GTA:SA ben ik van het begin af aan, alleen maar de missies gaan spelen.

Geplaatst:

Ik heb ook nooit veel geschoten, dus ook altijd lage weapon skills. De missie wrong side of the track heb ik geen enkele keer moeite mee gehad. Ik ben er van overtuigd dat de weapon skills er niets mee te maken heben.

Geplaatst:

het eerste deel moet je gewoon goed rijden zodat big smoke goed kan schieten dan krijg je na de tunnel een klein weggetje wat om hoog ghaat ga door op dan krijg je een weg dat schuin over het spoor gaat je moet zorgen voor een voorsprong dan rijd de trein er onder door en dan moet ej erop springen stap af en ga snel schieten

Geplaatst:

Goed, mijn ervaring met de missie is: net zolang kloten tot 'ie lukt. Netjes op een niet te kleine afstand rechts van die mannetjes blijven rijden, en dan komt het wel goed :) . Als die dan nog niet lukt, weet ik het ook niet meer :cya: .

Alex

Geplaatst:

het is niet waar hoor wand ik heb het gehaald met 3% waepon skill dus het is onzin oja en als je slim bend dan lees je ook wat er op wikigta beschreven staat.... er staat dat je na de lange tunnel die berge op moet gaan en over de brug en dan op de trijn te gaan springen met de moter (en dat is me gelukt en ik heb het gehaalt)

Geplaatst:

Ik speel op een PS2, misschien is het bij de PC versie anders. En misschien heeft rockstar het wel iets makkelijker gemaakt toen ze het porten naar de PC. ;)

>>> Door GTA-Sheep: Of misschien zijn we wel beter in het spel ;)<<<

@gta fan man: Ik ben al een paar keer op de trein gekomen, maar dan kon niet afstappen en gleed de motorfiets langzaam van het dak af. Ik denk dat je met betere bike skill dat dan wel goed gaat.

Geplaatst:

Het heeft niets met die skills te maken, je gaat gewoon zo ver mogelijk rechts van de trein rijden (Anders schiet BS alleen maar tegen de trein aan.) en dan zijn ze normaal allemaal al dood net nadat je de eerste tunnel ingaat

Geplaatst:
Het heeft niets met die skills te maken, je gaat gewoon zo ver mogelijk rechts van de trein rijden (Anders schiet BS alleen maar tegen de trein aan.) en dan zijn ze normaal allemaal al dood net nadat je de eerste tunnel ingaat

Precies. De afstand tussen jou en de trein is bepalend (en dat je ongeveer gelijk rijdt met degene die BS aan het beschieten is). Ik heb de eerste drie er al eens afgeschoten voordat ik de 1e tunnel uit was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...