Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb een vraagje waar kun je de police maverick vinden heb echt overal gezocht maar ik heb wel geen hidden packages en het is voor de ps2 alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)
hey ik heb een vraagje waar kun je de police maverick vinden heb echt overal gezocht maar ik heb wel geen hidden packages en het is voor de ps2 alvast bedankt smile3.gif

Op het politie bureau van Los Santos vind je een Politie Maverick. Je moet daarvoor wel goed je vliegschool hebben behaald (alles zilver ofzo).

Ook kun je hem krijgen door een politie helicopter uit de lucht te schieten en dan in de Hangar van Verwant Meados Airport de Maverik erin te schuiven met een Shovel. Nu moet je de deuren laten dichtgaan, en dan laat je ze weer opengaan heb heb je een politie maverik.

Als je alle Collectables pakt (in San Andreas zitten geen hiddenpackages, maar wel: SPrays, Horseshoes, Photo Obs en Oysters). Als je deze pakt, komen er op bepaalde plekken wapens, je unlockt door het vinden van deze dingen geen voertuigen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Hey Gike,

De police Maverick is te vinden op het dat van het politie bureau in Los Santos. Verder zie je hem alleen tijdens achtervolgingen met 3 sterren of meer.

Voor alle locaties van de voertuigen kun je hier *klik* kijken.

De Police Maverick vind je hier *klik*, bij het knipperende bolletje in Los Santos.

Succes!

Edit: Ruurd was me voor.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

bedankt iedereen en heb je daar geen hidden packages nodig want ik heb al op het platform gaan zien maar daar staat echt geen police maverick

Geplaatst:

Hij staat niet op een platform, maar altijd op dat dak. (Al van in het begin) Om er te komen heb je wel een Jetpack of een andere helikopter nodig. Als hij er niet staat, vlieg dan even een blokje rond zodat het spel de tijd heeft om de heli te laden.

Je hebt geen Srays, Photo's, Horseshoes of Oysters nodig.

Geplaatst:

en waar ergens op het dak want ik ben al gaan zien maar staat er niet ben al blokje om gegaan en spel gereset maar staat er niet please help :?

Geplaatst:

Je moet de vliegschool wel allemaal zo goed mogenlijk hebben voltooid.. Dat is een eis dat hij gaat spawnen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...