Matiscus Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Hier kun je kleine handige tutorials posten. Ik leg uit hoe je windows messenger verwijderd. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Windows Messenger verwijderen. Stap 1: Ga naar start ---> uitvoeren. Voor wie een engelse XP heeft is het Start ---> run. Dan verschijnt er een dialoog box gelijk deze: Stap 2: Plak deze regel in het witte gedeelte, klik daarna op "ok". rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Stap 3: Na op "oke" drukken verwijder je de regel zodat je weer een witte ruimte hebt. Waar je een nieuwe regel kunt plakken. Plak er nu deze regel: (klik dan ook terug op "ok" rundll32 setupapi,InstallHinfSection BLC.Remove 128 %systemRoot%\INF\msmsgs.inf Stap 4: Herstart je pc even en normaal ben je de Windows Messenger kwijt. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Je computer een beetje boosten: Ga naar start en klik op ''Uitvoeren Tiep in ''regedit'' Ga naar -----> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management Klik rechts op de sleutel ''DisablePagingExecutive'' Klik op ''Bewerk'' Verander de ''0'' die in het verschenen schermpje staat in een ''1'' Klik op ''OK'' Sluit Regedit af en herstart je computer Screen: Bewerkt: 26 mei 2006 door wizkid4590 Reageren
-Roy- Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Merk je daar wat van? En is het gevaarlijk? Reageren
X-TX Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Merk je daar wat van? En is het gevaarlijk? Register is heel belangrijk, je zou kunnen zeggen dat als je zonder hoofd niet kunt leven dat - dat voor Windows hetzelfde geld. Persoonlijk en puur omdat ik weet wat je moet Register kunt doen, als je iets fout doet en de gevolgen daarvan. Zo kun je eigen Windows onherstelbaar maken en dan kom je ook met moeite of gewoon niet in Veilige Modus omdat die ook deels op de Register werkt. En het kan ook nog zo zijn dat je bij opstarten 30 keer een error krijgt en dan pas verder kunt. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heb je dan ervaring met die fouten X-TX? Die tut van mij kan je gerust uitvoeren. Als je alle stappen gewoon goed volgt kan er niks gebeuren. Reageren
ikt Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heb je dan ervaring met die fouten X-TX? Die tut van mij kan je gerust uitvoeren. Als je alle stappen gewoon goed volgt kan er niks gebeuren. Maar er zijn van die ''sjakies'' die het tóch foutdoen Reageren
X-TX Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik heb ervaring met alles. Mijn pc gaat elke jaar kapot, elke keer met andere reden. En ja, ik was een keer wat in Register aan het dingesen en toen was Windows weg. En inderdaad, al doe je het goed (ik was tutorial aan het volgen uit Tips & Tricks) dan kan het nog steeds fout doen. Het gaat vaak slechts om 0 en 1 maar die ene 1 kan je Windows kosten, of 0. Die ervaring komt alleen omdat ik altijd ergens mee bezig ben, mijn Windows heeft nooit rust. Ik heb ook hele andere indeling dan de standaard van Windows, al mijn software gaat altijd ergens anders heen en dat heeft zijn nadelen maar wel één grote voordeel: 'Als Windows naar de hemel gaat, ben ik mijn bestanden niet kwijt.' want die neemt het vaak mee net als de map Program Files. Als je het gewoon ergens anders zet kun je het vaak wel herstellen... Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Wel.. X, heb je hier ervaring mee ? Ik heb mijn PC gewoon moeten binnen doen bij computer winkel omdat ik hem niet meer aankreeg. Hij ging al niet aan dus ik steek de Windows CD erin en er komt blauw scherm op en dan.. c:/ Unkown Hard Error. C:/ Windows/System32 enz... wat zou dat geweest zijn ? Maar ik wil die tut wel uitvoeren maar wordt dan heel je PC sneller.. Of alleen internet exploer of dergelijke. Reageren
Ferre Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Hier kun je kleine handige tutorials posten. Ik leg uit hoe je windows messenger verwijderd. [tutorial] Je kunt Windows Live Messenger toch ook gewoon uninstalleren? Reageren
ikt Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Hier kun je kleine handige tutorials posten. Ik leg uit hoe je windows messenger verwijderd. [tutorial] Je kunt Windows Live Messenger toch ook gewoon uninstalleren? Ogen open doen is moeilijk... Er staat Windows Messenger, dat low-tech chat programma dat in Windows zit. Ga maar naar alle programma's in start en zoek Windpws Messenger op. Start die en je krijgt een MSN Messenger uit de jaren '90 Reageren
X-TX Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Even voordat het verhaal door gaat, het is de bedoeling dat mensen hier kleine tutorials schrijven, en niet steun voor kleine vragen. Zal wel even topic voor maken. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Een bestand op een cd automatisch laten opstarten waneer je de cd in je computer doet. Maak een nieuwe map aan op bijv. het bureaublad Maak een icoon voor je cd van 32x32 pixels en sla hem op in je map als <de naam>.ico Zet je bestanden voor op je cd in je nieuwe map Ga naar Start>Alle Programma's>Bureau Accessores>Kladblok Typ in: [autorun] open=<Het bestand dat automatisch gestart moet worden LET op zet er ook de extentie bij!!!!> icon=<Waar het icoon voor de cd staat het icoon die je in de 2e stap hebt gemaakt LET ook weer op de extentie Sla het op in de map met je bestanden voor je cd als Autorun.inf Brand al je bestanden in de nieuwe map op een cd KLAAR! Bewerkt: 28 mei 2006 door wizkid4590 Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Wijzig de naam van de organisatie/eigenaar van Windows XP Ga naar Start>Uitvoeren>Typ regedit Ga naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion Klik rechts op RegistredOwner of RegistredOrganization Klik op bewerk Typ bij Waarde data de naam of organisatie Klik op OK Sluit regedit af Herstart je computer KLAAR! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.