Jump to content

[SA] San Andreas Mysterie - Vraagjes


Froodooo

Recommended Posts

  • 3 weken later...

ik snap het nog niet helemaal. hoe ik denk dat het is moeten jullie ff antwoord op geven

is het nouw zo:

jullie plaatsen een plaatje bijvoorbeeld van CJ's garage.

jullie geven een kaart waar een stad staat omcirceld.

in die circel staan weer bv. 5 circels waar van 1 CJ's garage is.

dan moet ik gaan zoeken naar die garage en een global screenshot nemen

en die weer hier posten.

heb ik het zo goed?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus begrepen dat het toernooi gaat beginnen als 2 andere contests stoppen. Maar, nu kom mijn punt, ik ga binnenkort (over 1,5 week) op vakantie! Voor 2 weken... Dus als het dan begint, dan kan ik gelijk al niet meer meedoen, omdat ik het antwoord niet kan sturen! Wordt hier nog wat op verzonnen, of niet? Want ik denk dat wel meer mensen hier last van zullen krijgen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry voor de hele late reactie mensen, ik hoop dat jullie het nog wel lezen.

ik snap het nog niet helemaal. hoe ik denk dat het is moeten jullie ff antwoord op geven

is het nouw zo:

jullie plaatsen een plaatje bijvoorbeeld van CJ's garage.

jullie geven een kaart waar een stad staat omcirceld.

in die circel staan weer bv. 5 circels waar van 1 CJ's garage is.

dan moet ik gaan zoeken naar die garage en een global screenshot nemen

en die weer hier posten.

heb ik het zo goed?

Ik zal het nog een keer uitleggen.

Er word een kaartje gepost van San Andreas met 3 rode cirkels erin. In één cirkel liggen 5 objecten verstopt. Die 5 objecten per cirkel zijn gefotografeerd. Daarmee bedoel ik dat een klein deel van het verborgen object dat je moet vinden gefotografeerd is, zodat je in ieder geval weet hoe het eruit ziet. Als je zo'n verborgen object gevonden hebt, moet je er een screenshot van maken met een stukje van de omgeving. Dat laatste is heel belangrijk, heb je een omgeving die niet zo groot is, dan kan het zijn dat ik het afkeur...

Als je een object hebt gevonden en goed gefotografeerd hebt, en met het bijbehorende lijstje hebt gepost, ben je door naar de volgende ronde, en hoef je niks meer te zoeken.

Als je nog meer vragen hebt moet je die gewoon stellen! ;)

___________________________________________________________

Ik heb dus begrepen dat het toernooi gaat beginnen als 2 andere contests stoppen. Maar, nu kom mijn punt, ik ga binnenkort (over 1,5 week) op vakantie! Voor 2 weken... Dus als het dan begint, dan kan ik gelijk al niet meer meedoen, omdat ik het antwoord niet kan sturen! Wordt hier nog wat op verzonnen, of niet? Want ik denk dat wel meer mensen hier last van zullen krijgen!

Daar heb je groot gelijk in Dutchy, ik denk dat het meerendeel van de mensen die meedoet al op vakantie is... Daarom lijkt het me het beste als we het toernooi starten na de vakantie, als iedereen weer terug op school is. Misschien heb je dan minder tijd omdat je weer huiswerk enzo moet maken, maar dat is niet anders, want in de vakantie wordt het helemaal niks... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het start na de vakantie?

kan niet iedereen Jouw (froodoo) een PM/PB sturen met de tijd dat hij op vakantie is.?

EDIT: laat maar zitten dat is te veel werk :engel:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Dus het start na de vakantie?

kan niet iedereen Jouw (froodoo) een PM/PB sturen met de tijd dat hij op vakantie is.?

EDIT: laat maar zitten dat is te veel werk :engel:

Dat is inderdaad een hele hoop werk, dus na de vakantie lijkt me gewoon het beste, dus ergens begin september.

Mij lijkt 10 september wel goed, dan is iedereen wel weer een beetje op school.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

oh .. laat maar

edit .. ik mag hopen dat de laatste .. maybe 1na laatste ronde wel met een pm gaan oid ?

in de voorronden is het niet zo erg maar omdat er zo veel fotos en deelnemers zijn

mijn voorstel is de laatste ronde ook met zo veel fotos te doen en dan met pm te werken

dan gewoon een bepaalde tijd geven (een week ofzo) om zo veel mogelijk objecten te vinden

anders kan het voor sommigen zeer ongelukkig uitkomen met werk etc :)

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

Het San Andreas Mysterie Toernooi lijkt me niet zo actief meer.. Volgens mij zoekt niet iedereen meer. Mischien is het handig om een datum af te spreken wanneer je het uiterlijk kan en mag inleveren? Je blijft anders natuurlijk wel even bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

[@ coz] Jij bedoelt dus dat we in de laatste ronde ook 15 foto's doen, maar dan dat je zo veel mogelijk foto's moet raden. Ten eerste ben ik natuurlijk niet altijd op het Forum als de deelnemers er zijn, dus het wordt dan waarschijnlijk een zooitje in mijn mailbox, omdat meerdere mensen dezelfde foto insturen, maar ik kan dan niet die foto weghalen en als geraden neerzetten omdat ik er niet ben.

Daarbij maakt het volgende mij niet zoveel uit of je nou één of meerdere foto's doet als je het voor iemand werk gemakkelijk wilt maken, je zult toch foto's moeten zoeken. Ik denk dus dat ik het systeem zo hou zoals het nu is.

[@ Scooter] Ik zat daar vanmiddag inderdaad ook aan te denken, want als er niemand meer zoekt, dan komt er inderdaad geen eind aan natuurlijk. Daarom heb ik besloten om een uiterlijke datum voor het inleveren van de screenshots te doen. Als je dan nog niet tot degene behoort die een screenshot hebben gevonden en doorgaan naar de volgende ronde, dan heb je pech en ben je afgevallen. De precieze datum komt in het hoofdtopic te staan.

[@ Lampje] Het deelnemersveld is inderdaad al vol, en als een toernooi al gestart is, is het meestal ook normaal dat er dan geen mensen meer in mogen stappen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

[@ coz] Jij bedoelt dus dat we in de laatste ronde ook 15 foto's doen, maar dan dat je zo veel mogelijk foto's moet raden. Ten eerste ben ik natuurlijk niet altijd op het Forum als de deelnemers er zijn, dus het wordt dan waarschijnlijk een zooitje in mijn mailbox, omdat meerdere mensen dezelfde foto insturen, maar ik kan dan niet die foto weghalen en als geraden neerzetten omdat ik er niet ben.

Daarbij maakt het volgende mij niet zoveel uit of je nou één of meerdere foto's doet als je het voor iemand werk gemakkelijk wilt maken, je zult toch foto's moeten zoeken. Ik denk dus dat ik het systeem zo hou zoals het nu is.

okok..hoe dan ook , in deze vorm lijkt mij de laatste ronde een tikkeltje appart

15 was voorbeeld ;) .. maar botom line is mijn vraag

kunnen we de laatste ronde iig op een -mogelijk in overleg- datum beginnen

of in een vorm dat het niet gaat om wie de allereerste oplossing stuurt

want ondanks dat hier veel scholieren zijn .. er zijn ook een aantal mensen die werken

en sommigen, zoals ik, hebben vaak avond/nachtdienst .. ;)

hoe ben je van plan om de (eenna)laatste ronde te doen ?

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

[@ Lampje] Het deelnemersveld is inderdaad al vol, en als een toernooi al gestart is, is het meestal ook normaal dat er dan geen mensen meer in mogen stappen of iets dergelijks.

ik weet het... maar als het niet meer zo goed loopt zullen er veel dit toernooi zijn vergeten of spelen ze gewoon helemaal geen GTA meer ;)

Bewerkt: door Lampje
Link to comment
Delen op andere websites

[@ coz] Jij bedoelt dus dat we in de laatste ronde ook 15 foto's doen, maar dan dat je zo veel mogelijk foto's moet raden. Ten eerste ben ik natuurlijk niet altijd op het Forum als de deelnemers er zijn, dus het wordt dan waarschijnlijk een zooitje in mijn mailbox, omdat meerdere mensen dezelfde foto insturen, maar ik kan dan niet die foto weghalen en als geraden neerzetten omdat ik er niet ben.

Daarbij maakt het volgende mij niet zoveel uit of je nou één of meerdere foto's doet als je het voor iemand werk gemakkelijk wilt maken, je zult toch foto's moeten zoeken. Ik denk dus dat ik het systeem zo hou zoals het nu is.

okok..hoe dan ook , in deze vorm lijkt mij de laatste ronde een tikkeltje appart

15 was voorbeeld ;) .. maar botom line is mijn vraag

kunnen we de laatste ronde iig op een -mogelijk in overleg- datum beginnen

of in een vorm dat het niet gaat om wie de allereerste oplossing stuurt

want ondanks dat hier veel scholieren zijn .. er zijn ook een aantal mensen die werken

en sommigen, zoals ik, hebben vaak avond/nachtdienst .. ;)

hoe ben je van plan om de (eenna)laatste ronde te doen ?

De laatste ronde zal ik wel gaan doen zoals jij het zegt. Er zijn dan nog 5 mensen over, die dus de finale gaan spelen met z'n vijfen. Ik overleg via PB dan wel welke datum hun geschikt uit komt. Dan plaats ik 1 object wat moeilijk te vinden is, en dat mogen ze gaan raden. En vanzelfsprekend, wie het eerste is, is de winnaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...