hydra90 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 yo iedereen, heeft iedereen weleens taxi missies gedaan?? is je dan weleens op gevallen dat er soms in boekjes en sites staan dat je ook in een taxi kan stappe dat SCHIJNT! der stond in zon stadgids van Sa dat als de taxis niet voor je willen stoppen. dus daar benk wel benieuwd naar. Hydra90 Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Je kunt niet in taxi's stappen, om je vervolgens rond te laten rijden naar de bestemming die jij wilt. Je kunt alleen zelf taxirijden, en daarmee geld verdienen. Reageren
Fuffie Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) NEE JE KAN NIET VOOR TAXIES ZITTEN WEL RIJDEN -------------------- Gta Real ik was 1 sec te vroeg fucking toeval Bewerkt: 26 mei 2006 door fuffie Reageren
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Er was wel zoiets bij vc als je tijdens een missie dood ging stond er soms een taxi die je naar de plek van de missie brengt. Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Zou eigenlijk best wel cool zijn langs de ene kant maar langs de andere kant... Ik rijd toch ook nog graag in voertuigen, vooral van die met-wapen-voertuigen Maar terug ontopic: Nee dat kan voor geen meter juist zijn, dat boekje van gta: sa bevat alleen maar (buiten de cotrols en verdere uitleg) dikke zever want er staan reclameboodschappen in voor de pig pen en meerdere!!! (Teminste toch in het boekje van de playstation 2 ) Dus zeg ik dat dit jammerlijk niet mogelijk is. Edit: Wat je wel kan doen is: springen op de motorkap van een taxi en je zo laten vervoeren, zo kun je ook mensen beschieten terwijl je verdergereden word!! Ik ben door stom toeval eens zo juist voor mijn huis te pletter gevlogen tegen de gevel van m'n huis Bewerkt: 26 mei 2006 door metalmickie Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heb je het boekje van de PC al eens bekeken? Dat is minstens dertig bladzijden dik. Een hele teristen gids. Ik weet zelf ook niet wat er allemaal in staat want ik heb hem ook voor de PS2. Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden. Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heb je het boekje van de PC al eens bekeken? Dat is minstens dertig bladzijden dik. Een hele teristen gids. Ik weet zelf ook niet wat er allemaal in staat want ik heb hem ook voor de PS2.Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden. Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt. Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden. Oja, waar staat die bobcat dan?? Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt. Dit is volgensmij alleen bij VC hoor Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt. Dit is volgensmij alleen bij VC hoor Dit is ook bij LCS zo. Als je dan wasted bent tijdens een missie. Dan brengt de taxi jou weer naar de opdrachtgever waarbij jij de missie faalde (wasted ging). Reageren
japie13 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Nee dat kan voor geen meter juist zijn,dat boekje van gta: sa bevat alleen maar (buiten de cotrols en verdere uitleg) dikke zever want er staan reclameboodschappen in voor de pig pen en meerdere!!! als je al die reclame leest zie je dat daar dingen in worden uitgelegt. ik las eerst ook over die reclame heen, ik merkte ze later pas op. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden. Oja, waar staat die bobcat dan?? Dat bedoel ik niet! Je doet dit: Je gaat ergens midden op straat staan en wacht tot er eén aankomt, dan sring je in de achterbak. Met een paar schoten op de auto zal de chauffeur ook wilder beginnen te rijden. Bewerkt: 28 mei 2006 door Big Boss Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden. Oja, waar staat die bobcat dan?? Dat bedoel ik niet! Je doet dit: Je gaat ergens midden op straat staan en wacht tot er eén aankomt, dan sring je in de achterbak. Met een paar schoten op de auto zal de chauffeur ook wilder beginnen te rijden. Dit had ik al eens eerder gezegd!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.