Jump to content

[Tekenen] Uitlaat


Nemean^inf

Recommended Posts

Ok ik dacht misschien is het handig als jullie weten hoe je een uitlaat kan maken.

Ik heb er niet echt veel werk aan gedaan maar ik doe allen maar het deel hoe je het kan doen.

Ik ga nog meer tuts maken als jullie dat willen.

Ik denk dat je het door de plaatjes wel begrijpt hoe je verder moet komen.

uilaat1tut7hq.jpg

http://img45.imageshack.us/img45/3924/uilaat1tut7hq.jpg

IK maak hierna ook nog wel een velg ofzo.

Mja misschien zijn de plaatjes niet echt goed, maar in het echt zijn ze beter,

Laat ook wat zien als jullie er 1 hebben.

Update

velgtut18pd.jpg

http://img93.imageshack.us/img93/7044/velgtut18pd.jpg

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg, maar de verhoudingen kloppen van géén meter! Ik denk dat je wel een paar lesjes diepte tekenen kan gebruiken :bonk:

Ik denk dat jij wel een paar lessen hoe doe ik een ijs zak op me oog zodat hij niet dik word nadat ik ben geslagen omdat ik een kut opmerking heb gemaakt kan gebruiken.

Damn, hij doet helemaal moeite om mensen iets te leren en dan post je dit.

Echt serieus, post dan niet ofzo want dit is gewoon te triest.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Gizmo, Kvind het ook een beetje raar, als je niet eens kan posten hoe je dingen kan verbeteren en alleen maar zulke dingen kan plaatsen ben je bij mij aan het verkeerde adres. :t

Gelukkig waarderen sommige mensen dit wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg, maar de verhoudingen kloppen van géén meter! Ik denk dat je wel een paar lesjes diepte tekenen kan gebruiken :bonk:

Ik denk dat jij wel een paar lessen hoe doe ik een ijs zak op me oog zodat hij niet dik word nadat ik ben geslagen omdat ik een kut opmerking heb gemaakt kan gebruiken.

Damn, hij doet helemaal moeite om mensen iets te leren en dan post je dit.

Echt serieus, post dan niet ofzo want dit is gewoon te triest.

Iedereen geeft zijn mening, en ik ook. Ik zie gewoon dat het niet klopt qua verhouding. Da's niks mis mee, ik zeg gewoon mijn mening en wat er veranderd moet worden. ;)

En het is geen k*t opmerking, ik zeg de waarheid en dat hij gewoon moet blijven oefenen, als ik niks zou zeggen dan zou iedereen die niet het inziet dat gaan tekenen en dan zou het fout gaan.

Een tut moet goed zijn, niet fout. En ik zeg het nog vrij netjes, ik kon ook heel wat anders zeggen. Maarjah ik reageer niet meer hierop ;)

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga het ook maken post wel een keer een plaatje ook al ben ik klaar

Lees de Tutorial Regels even :{ .

Alleen wat is precies het nut van een maantje bij je 2e tut? Dat zit bij een echt autoband ook niet, of ligt het aan mij? Misschien als je er nog verder in wilt gaan, dan kun je een hele auto maken. En misschien nog iets vertellen over je potloodkeuze. Dus H1, HB, B4 en al die soorten :)

Ik zou het in iedergeval echt vet vinden als je ons een hele auto leert tekenen!

Link to comment
Delen op andere websites

Zet je verstand op 0 en kijk naar de velg met de maan vergelijk het eens, jij hebt getekend dat de spaken achter de maan heen gaan en zoiezo moest je die maan nog doortrekken, en het wiel is ovaal. En dan nog zeggen dat ik het fout heb :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga de hele auto tekenen maar het wordt geen bestaande auto dan heb ik het over de onderdelen de auto wordt namelijk een golf 1 cabrio maar ik zoek allemaal lossen onderdelen dus ookal heb je lossen onderdelen post ze dan maar hier of in een pb naar mij

edit ik ben al een beetje begonnen maar plaatjes van onderdelen zijn nog steed welkom

Bewerkt: door zonnet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...