Froodooo Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Darkapple heeft hem iets groter, maar dat maakt niet uit... Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Alvast succes, Darkapple! Bewerkt: 30 mei 2006 door Froodooo
Froodooo Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Froodooo Darkapple Laat de strijd losbarsten t/m 1 juni!
Bling Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Moeilijke keus jongens, allebij heel mooi gemaakt Maar ik denk dat mijn stem toch naar Darkapple gaat. Zijn sig spreekt me iets meer aan, het lijkt alsof er aan zijn sig iets meer gedaan is. Maarja die van Froodooo is ook mooi hoor, het was een moeilijke keus Veel succes nog verder
Rullez Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 ik stem toch froodooo die sig van hem heeft wat wat ik gaaf vnd
Dago58x Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Allebei super gemaakt Boys..!! Jullie hebben heel erg mooi gemaakt maar ik moet toch kiesen op Froodooo TOch jullie hebben echt fantastisch gemaakt
P-Jamma Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Deze keer gaat mijn stem naar: Darkapple ... Edit: Rates enzo komen eraan! Bewerkt: 30 mei 2006 door P-Jamma
RonaldVC Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Mijn stem gaat naar Froodooo. Wat ik van die van Froodooo zo mooi vind is de render, die staat mooi in de signature en is goed bewerkt. Hij had misschien iets meer ingeblend mogen worden in mijn ogen, maar dat is ook een smaakkwestie.. Die achtergrond is gesmudged toch, dat is goed gelukt. De tekst is ook goed, al had het ietsie meer mogen opvallen.. Verder is de sig mooi afgewerkt. Die van Darkapple vind ik veel te groot voor een signature, althans de hoogte. Wat ik mooi vind is de achtergrond, die is goed gelukt. De render vind ik wat vaagjes, vooral bij de schouder lijkt het net alsof er een raar soort filter overheen zit. De tekst vind ik ook een minpuntje, en ik begrijp dat woordje "power" niet zo goed.. Vandaar dus dat mijn stem naar Froodooo gaat. Succes nog jongens.
Mike Toreno Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Darkapple , hier is volgens mij veel meer werk aan besteed en ik vind hem gewoon mooier.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik ga voor Darkapple. Ik vind zijn sig heel netjes voor een beginner, want je doet het nu toch een maandje? Die van Froodooo vindt ik wat minder, mede dankzij die achtergrond, ik vind zulke achtergrondjes niet zo mooi. En je had die scanlines ook beter weg kunnen laten. Vote: Darkapple
DaddyPimp Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Moeilijke keuze, maar ik denk toch dat ik voor DarkApple stem... Zijn sig spreekt me veel meer aan omdat ik die van Froodoo een beetje gewoontjes vind.
Advancegta Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 dark apple omdat zijn sig mysetiouser is en die van froodoo achtergrond vind ik niet zo mooi
.Syfes Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) ik stem op darkapple,zijn sig is gewoon prachtig >>> Door .Levi.: Winnaar Darkappel +1 punt. Verliezer Froodooo -1 punt.<<< Bewerkt: 4 juni 2006 door .Levi.
Recommended Posts