bronzenknieschijf Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 heey gaste ik heb een beetje oude comp.. ik zag dta ik 64mb viedeokaart heb met geforce 2.. voor san andreas heb je minimaal geforce 3 nodig.. dus mijn vraag was is dat geforce nouw software ofzow.. zou ik et kunnen upgraden.. (totdat ik nieuwe computer heb) miss weten jullie hier meer van groetjes mause Reageren
Argon Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 heey gasteik heb een beetje oude comp.. ik zag dta ik 64mb viedeokaart heb met geforce 2.. voor san andreas heb je minimaal geforce 3 nodig.. dus mijn vraag was is dat geforce nouw software ofzow.. zou ik et kunnen upgraden.. (totdat ik nieuwe computer heb) miss weten jullie hier meer van groetjes mause Geforce is een videokaart type van NVidia, ik heb zelf een GeForce 6200 TurboCache. En het is niet mogelijk om je videokaart te upgraden. Ik weet niet of het wel waar is dat je met die kaart geen GTA SA kan spelen maar als je de rest van de specs van je pc geeft kunnen we misschien wel zeggen of het gaat of neit gaat. En misschien kan je de voledige naam geven van je videokaart want "geforrce 2.." is geen volledige naam he. Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ik speel al gta san andreas op zijn laagst en laagste drawdistance... ik heb ongeveer 1 ghz pentuim 4 256 mb ram, geforce 2, direct x 8.1, 16x dvd rom station, 13 gb ruimte.. san andreas werkt wel maar niet optimaal.. (speel maar es burning desire met deze videokaart(vuur en rook)) ik dnek dta et dan tog in de 2000 zit die videokaart.. maar hijs echt kut Reageren
ikt Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 DirectX 9.0c zit in de SA DVD. Installeer die. Je kan ook op Google/Microsoft naar DirectX9.0c zoeken. RAM kan je wel upgraden, maar aangezien je ''elk moment'' een nieuwe PC krijgt laat je dat maar zo Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 DirectX 9.0c zit in de SA DVD. Installeer die. Je kan ook op Google/Microsoft naar DirectX9.0c zoeken. RAM kan je wel upgraden, maar aangezien je ''elk moment'' een nieuwe PC krijgt laat je dat maar zo Als een kaart geen DirectX 9 ondersteund heb je daar niks aan. Reageren
ikt Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ..., de PC onder heeft een interne en hij heeft ook 9.0c. Srry, verkeerd begrepen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.