dynastus Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 de infernus is niet de snelste auto al is het bewesen. de cheeta is iets sneller op lange afstand. mischien ongeloofwaardig maar ik werd hier schijtziek van sorry voor het taalgebruik Reageren
Bling Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Dit is niet waar hoor, kijk maar eens in de map: rockstargames/sanandreas/data/handling en open dit met kladblok, hier kun je alle maximum snelheden zien van alle wagens. Er staat dat de Infernus 240 km/uur kan en de Cheetah kan maximaal 230 km/uur. Conclusie: de infurnus is en blijft dus de snelste auto Reageren
Baffie Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Samen met de Turismo als je de handling.cfg goed bekijkt, die gaat namelijk ook 240. Ze zijn trouwens gemakkelijk aan te passen zodat de één alsnog harder gaat. Reageren
dynastus Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 iemand had een mod gedownload dat ik een mega lang weg ad en toen ging de cheeta harder en ik vind zelf ook dat de cheeta harder gaat. Reageren
Baffie Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Zal best, maar komt ook omdat hij er iets mooier uitziet en meer grip heeft waardoor snelheid maken beter gaat, ook kan je hem mooier tunen... Maar ik heb een beetje verstand van de handling.cfg, en daar kan je al de eigenschappen van alle voertuigen bekijken, en één ervan is de snelheid, die is bij de Infernus gewoon 240 en bij de Cheetah 230. Reageren
LBG Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 iemand had een mod gedownload dat ik een mega lang weg ad en toen ging de cheeta harder en ik vind zelf ook dat de cheeta harder gaat. Je kan niet ''vinden'' dat hij harder kan, het is zo of het is niet zo. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik dacht ook echt dat de Infernus sneller was hoor. Misschien is de Cheetah sneller in accelereren, maar de Infernus meer op grote afstand. Reageren
coz Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik dacht ook echt dat de Infernus sneller was hoor.Misschien is de Cheetah sneller in accelereren, maar de Infernus meer op grote afstand. Geweldig , het zoveelste nutteloze topic over welke auto er sneller is Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Jongens, de handling liegt niet Hierin staat bepaald hoe hard die bak kan rijden. Dus ookal lijkt een andere auto sneller, klopt dat niet. Mvg, Wazuup Bewerkt: 2 juni 2006 door Wazuup Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Volgens mij is de Buffalo de snelste wagen, hoor! Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Als je had gelezen wat er staat dan weet je dat de Turismo een top heeft van 240 mph. De Buffalo maar 200. Ook trekt de Buffalo minder snel op. (28 tegenover 30) Het is leuk dat jij de Buffalo sneller vind, maar de handling.cfg liegt niet! Reageren
SilverDust Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Verder zie dit Klik. De infernus is idd het snelste maar zoals al is gezegd, De Cheetah ziet er beter uit dan de Infernus daarom word dit best vaak gedacht. In MP houden we ook wel eens Ringroad races, Dan wint toch meestal een infernus. Verder is Bullet ook best snel. SD Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 1 vraagje waat heb je dat getest en hoe ik heb het zelf namelijk op de easter basin airport getest met een stopwach en daar ging de infernus op een hondertste seconde iets sloomer dat kan komen door de acseleratie als je sneller acselereert (of zo iets) dan kan je toch sneller zijn Reageren
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) iemand had een mod gedownload dat ik een mega lang weg ad en toen ging de cheeta harder en ik vind zelf ook dat de cheeta harder gaat. ja ik vind ook dat een volkswagen kever een ferrari testarossa er uit rijd... Volgens mij is de Buffalo de snelste wagen, hoor! WHAHAAHAHH Bewerkt: 11 juni 2006 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.