.Sharingan Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Type: Signature + Avatar Stijl: Freestyle Grootte: Maakt niet uit Afbeelding: Zie render Tekst: .Tales. / .Eudoros. Rand: 3px border Kleuren: Render kleuren Render (optioneel): Klik Extra (optioneel): Noppes Bewerkt: 3 juni 2006 door .Tales.
-Matthijs- Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Doe ik wel even voor je.. Edit: GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of Slimm met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!) Foute titel beschrijving Bewerkt: 2 juni 2006 door -Matthijs-
Ferre Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Wat is er mis mee !? Voortaan ook beter lezen wat er in -Matthijs- z'n post staat . Tip: Het is de titelbeschrijving.: Bewerkt: 2 juni 2006 door Ferre
.Sharingan Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Maar Aanvraag staat bij iedereen en daar is geen fout !
Ruurd31 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Beste .Tales., bij jou staat er Aanvraag maar er moet staan Aanvraag Graphics Team staan. Zie ook de regels van de Aanvragen. In het hoofdtopic van GT06 staat ook hoe het precies moet, zie daarvoor dit topic.
.Sharingan Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Oh sorry, Overheen gekeken . Ik heb ff een Mod gePM'ed zodat de Aanvraag door kan gaan ! Tales
.Levi. Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Topic titelbeschrijving veranderd, dus de aanvraag kan weer gezellig doorgaan. Succes.
Silverwing Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik doe hem wel. EDIT - GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [.Tales.]* Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img102.imageshack.us/img102/821/tales0rv.jpg Grootte (in kB): 96, 434 kB Grootte (in px): 354x150 http://img102.imageshack.us/img102/3408/talesava0rx.png Grootte (in kB): 10, 291 kB Grootte (in px): 64x64 ----------------------------------------------------------------
Recommended Posts