Talietje Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 bestaat er een code of een mod waarmee je je koffer kan openen van je auto en er iets in kan doen bv. een fiets? Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ergens bij de eerste topic s stond ook zo iets dat het kon zonder mod maar dat is niet waar en het kan ook niet met mod Reageren
DST Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Je bedoelt de kofferbak? Volgens mij is daar geen mod of cheat voor. Reageren
Bling Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Voordat het spel uitkwam ging wel een gerucht dat de kofferbak open zou kunnen, maar dit bleek achteraf niet waar te zijn Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nee kan niet. Ook niet met mods of cheats. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 en wat heb je er aan auto in de hens wapens en dat shit weg p.s sorry voor taalgebruik Reageren
Talietje Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) oh, spijtig! ik heb eens op een plaatje gezien dat cj zijn koffer opendeet in een garage edit: ik zou graag mijn bmx in de koffer willen doen voor eerst met de auto op reis naar een stadje en daar mijn auto parkeren en wat gaan fietsen met mijn bmx! Bewerkt: 4 juni 2006 door tallex Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 en wat heb je er aan auto in de hens wapens en dat shit wegp.s sorry voor taalgebruik Wat bedoel je hier mee ? Nee je heb dr niks aan. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 dat als je auto in e fik is dat dan al je wapens mee exploderen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 dat als je auto in e fik is dat dan al je wapens mee exploderen Ja en als je dan bij het ziekenhuis bent. Ben je al je wapens kwijt. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 dus zoeen kofferbak is eigenlijk nutteloos Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 dus zoeen kofferbak is eigenlijk nutteloos Ja eigelijk wel. Het zou wel leuk geweest zijn. Als je met de taxi mee kan rijden. En je spullen achter in de taxi kan leggen. Reageren
Talietje Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 dus echt niemand die een mod kan maken ofzo? maar als je nu zelf een auto modeleert en kan je dan daar een koffer bijmaken die je dan kan openen? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 oh, spijtig! ik heb eens op een plaatje gezien dat cj zijn koffer opendeet in een garage edit: ik zou graag mijn bmx in de koffer willen doen voor eerst met de auto op reis naar een stadje en daar mijn auto parkeren en wat gaan fietsen met mijn bmx! Dat is dan een filmpje, maar als je zelf bezig gaat kan dit idd niet. Misschien is er iemand die er een mod ofzo voor maakt... (let's hope) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.