Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

post hier al je stomste fouten.

mijn stomste fout ooit was dat ik met mijn messa de boom in reed weg messa en ik ging daarna weer saven ik d8 die heb ik zo weer en nee later moest ik bijna janken omdat me messa weg was die auto's zijn moeilijk te krijgen en dat ik met mijn hydra tussen 2 bomen vloog en boem

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

mijn domste fout was dat ik dácht dat ik in het water kon 'landen' (gewoon laten neerstorten in het water dus), maar toen ik het water aanraakte was het KABOEM, weg CJ, weg vliegtuig!

Link to comment
Delen op andere websites

Kanker man,

Hey hou eens op met die ziekte te schelden.

Veel mensen die ik goed ken hebben dat. :@:@:@:@:@:@

Ontopic mijn stomste fout was een keer dat ik een trein met de moter wou inhalen.

Toen reed ik voor de trein.

Reed de trein mij aan.

En toen was ik wasted.

Link to comment
Delen op andere websites

Vloeken met zo'n woorden is echt niet toegestaan!! :@:@:@:duh:

Mijn stomste fout was, toen ik d8 dat me vriending nooit kon doodgaan,

Ik schoot ze (denise) dood en dan speelde ik verder, ik moest eten en ik savede maar kwas vergeten dak ze vermoord had!! :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey hou eens op met die ziekte te schelden.

Veel mensen die ik goed ken hebben dat. :@:@:@:@:@:@

volgens mij mag je hier niet met ziektes schelden
Vloeken met zo'n woorden is echt niet toegestaan!! :@:@:@:duh:

Sorry, ik heb het al bewerkt.

Bewerkt: door kesava
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net die lowrider race gedaan. Alleen me auto rookte nogal. Dus ik ging maar snel naar huis. Ondertussen was het al zwarte rook. En ik dacht: Shit! Nee, alsjeblieft! Laat me lowrider niet ontploffen!. Ik was onderweg al naar Pay & Spray geweest, maar ik kan gewoon niet rijden. Wil ik nét de garage van me huis inrijden, BOEM! En ik had het nog gesaved ook :cab:

Denk goed na voordat je saved!

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging naar de Top van de Mount Chilliad. Daar aangekomen pakte ik de Parachute en de Body Armor. Toen pakte ik de auto en reed ik over een kleine 'jumping'. In de lucht stapte ik uit mijn auto en deed mijn Parachute aan. Daarna drukte ik perongeluk op een of andere knop en mijn parachute was weer dicht :clown:

Wasted !

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stomste fout is dat ik na een paar maanden spelen er pas achter kwam dat als je een auto in een garage zet je niet eerst hoeft te saven om hem schadevrij te maken, maar gewoon de deur even open en dicht laten gaan. Voor de rest heb ik in het begin wat aangeklungeld...

Link to comment
Delen op andere websites

mijn stomste fout was landen zonder wielen uit te klappen met een AT400 en joep uit de baan uitgegleden en tussen landingsbaan en cargoschip geland maar gelukkig konde ik op tijd ontsnappen :clown::D

hier kun jij de filmpje zien, ik heb als soort nieuws gemaakt :D

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook eens over mijn 100% save game gesaved. Toen had ik maar 1 save game en moest ik weer helemaal bij 5% beginnen :N.

Ook heb ik eens de Coach, (toen ik er een beetje niet meer bij was met m'n gedachten) in de Grove St. garage gezet, waar ook een Slamvan met alle tuningsopties eraan zaten stond. Kom ik 'savonds terug, Coach weg, en ook de Slamvan die me zo'n $40000 heeft gekost :-(.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...