Matiscus Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Beste mensen, naar aanleiding van dit topic. Ben ik aan het modellen gegaan. Te samen met Jarno hebben we een projectje gemaakt dat heet de Monster Mash. Het is een klein modje. Waarbij in de pipes van de Los Santos een jump komt te staan met daartussen allemaal auto's waar je kan over stunten. De eerste release van de mod is klaar. Die kan je nou downloaden. Verder zit er ook nog een overige optie in. Die Jarno erin gestoken heeft. Als je rijd met een voertuig. En je drukt op 'H' en LMB te gelijk valt je motor uit. Je moet weer in en uitstappen voor de motor weer aan te leggen. Verder zijn hier screenshots van onze mod: Voor vragen, ideeën of opmerkingen kan je hier terecht. Download Installatie (Nederlands): VERGEET GEEN BACKUPS TE NEMEN! 1) Open gta3.img (met IMG-TOOL 2.0 of Multi IMG 1.1) die je kan vinden in "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" Klik op commando ---> Toevoegen. Ga dan naar de map "add to gta3.img" en selecteer de drie bestanden genaamd: matiscus.dff matiscus.txd en matiscus.col. Als dat gedaan klik je op "commando's ---> Rebuild Archive". Sluit IMG-Tool. 2) Ga naar de maps folder die je hier kan vinden: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps" plak de bestanden genaamd matiscus.ide en matiscus.ipl in de map maps. 3) Ga naar je data folder die je hier kan vinden: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data" vervang gta.dat met het mijne. 4) Ga naar je script folder die je hier kan vinden: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script" vervang de twee bestanden met de mijne. Vergeet niet een New Game te starten. Anders werkt de mod hoogstwaarschijnlijk niet. Wij wensen jullie veel plezier. Jarno & Matiscus.
-Roy- Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Heel knap gedaan! Dat van die motor stil leggen is ook grappig! (maar wat heb je eraan?) Ik ga hem gelijk downloaden.
Le MrG Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik heb een vraagje, die auto's worden die gespawned via IPL/IDE of de SCM? Ik heb namelijke al een zeer vette SCM mod die ik er op wil houden, vandaar deze vraag
Matiscus Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 De auto's worden helaas gespawned met de main.scm. De jumps met de IDE en IPL.
Le MrG Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Jammer, is er niet een stukje code ofzo wat ik dan in m'n eigen main.scm kan plakken ? Als dit een beetje n00b achtig is, dan is dat maar zo , ik weet geen ene hol van main.scm scripten Bewerkt: 9 juni 2006 door Le MrG
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Strakke mod matiscus en jarno, mijn komplimenten. Ik wist dat je ermee begonnen was maar niet dat je het nu al af zou hebben en zo mooi. Ik ga hem zeker downloaden, kijken of het ingame ook zo mooi is en alles een beetje werkt. Keep it up.
noedel Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Strakke mod matiscus en jarno, mijn komplimenten....en zo mooi. Ik ga hem zeker downloaden, kijken of het ingame ook zo mooi is en alles een beetje werkt. Helemaal mee eens Het is zelfs nog mooier dan op de foto, gewoon geweldig Greetzzz
Dynamic Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Leuke mod maar niks voor mij ik heb liever de normale SA maar knap gemaakt hoor Dynamic
Matiscus Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Versie 1 is nog maar net klaar. En ik ben al bezig aan versie 2. Hier zie je een screenshot van een Ton dat in V2 regelmatig gaat worden gebruikt. EDIT: De nieuwe jump. Voor de wagens.
GTA Fanaat Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Vette Mod Matiscus en Jarno, ik ga hem zeker downloaden De auto uit en aan doen vind ik ook wel grappig, het is alleen wel jammer dat je in de auto hem niet meer aan kunt doen, je moet nu eerst weer uit en instappen. Maar verder leuk gemaakt jongens Ik hoop dat V2 er snel zal zijn
noedel Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Lekker mooi gemaakt! Wat ga je er nog allemaal bijstoppen qua Monster Mash? Heb ondertussen ook al enkele foto's en filmpjes gemaakt van mijn avontuurtjes op deze gloednieuwe attractie Greetzzz
Matiscus Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 1- Nog een jump ook met auto's waar je kan overspringen. 2- Iets echter op een Monster Mash 'circuit' laten lijken. 3- Waarschijnlijk nog een auto. Maar die blijft geheim. De nieuwe jump staat al ingame. Nu terug de wagens plaatsen.
kees1991 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ik heb de mod alles staat op zijn plek maar als ik img wil oopenen komt die hier mee aan betekent dit dat ik een bestant mis of dat die img tool weer s niet werkt
Jarno Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Je gebruikt een oude IMG tool die alleen werkt met GTA3/VC tools . Download Multi IMG hier!
kees1991 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ja oke nu heb ik de niewe nu staat alles daar waar het hoort maar bij het laden loopt die vast en ik start wel een niewe game
Recommended Posts