Svenie Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) De meeste hier op het forum kennen het alvast: een fotocontest. Ditmaal is het niet voor GTA San Andreas of GTA Vice City maar voor het GTA III Media forum nieuw leven in te blazen. Algemeen Voor degene die het principe van een fotocontest nog niet kennen zal ik het nog even uitleggen. Het is de bedoeling dat je een mooie foto van de gekozen omgeving (eiland) maakt. Die stuur je dan via pm op naar Svenie, S.W.A.T., of Mark B.. Hoe stuur ik mijn screen op ? De screen kan je uploaden bij deze site: http://imageshack.us/Dan moet je bij Thumbnail for forums (1) het balkje kopieren, en dan in je post bij Foto: plakken. Je moet in de eerste ronde 2 mooie screens nemen in Portland. Je mag maar 2 screens nemen in deze ronde, en ik doe wel aan wijzingen, maar je mag dat maar 1 keer doen in deze fotocontest. Hopelijk krijg ik snel ik screens binnen van mensen die meedoen. Wat zet ik in mijn pb ? Hier een voorbeeldje hoe je je pb moet versturen: Naam: KeesBeschrijving: Mooi uitzicht over de brug. Console: PC Foto: Voor deze fotocontest is toestemming gegeven door Lantyz en Mark B. Heb je vragen, die kan je in het Vragentopic stellen. De deelnemers kunnen foto's blijven insturen tot het einde van Juni. Ik wil zeker 8 deelnemers. Veel succes. Foto's Naam: Typhoon Beschrijving: Een normale dag in Liberty City Console: PC Foto: Naam: Typhoon Beschrijving: The Liberty Crime Game Console: PC Foto: Naam: SummerBase Beschrijving: Even een plasje doen! Console: PC Foto: Naam: SummerBase Beschrijving: Recht in je hart! Console: PC Foto: Naam: Bling Beschrijving: Liberty City Subway Console: PC Naam: Bling Beschrijving: What did I do wrong? Console: PC Foto: Bewerkt: 14 juni 2006 door Svenie
Svenie Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Vervolg foto's. Naam: Svenie Beschrijving: The Callahan Bridge. Console: PC Foto: Naam: Svenie Beschrijving: Uitzicht op gebouwen in Portland. Console: PC Foto: Naam: Colonel Cortez Beschrijving: Daar aan de overkant. Console: PC Foto: Naam: Colonel Cortez Beschrijving: De vuurtoren. Console: PC Foto: Naam: VforV Beschrijving: Taxi Driver Console: PC Foto: Naam: VforV Beschrijving: Daily live Console: PC Foto: Naam: CoZ Beschrijving: Run Forest !! Run !! Console: PC Foto: Naam: CoZ Beschrijving: Insane stunt parking Console: PC Foto: Naam: glen dc Beschrijving: Voorbij rijdende trein met uitzicht op fabrieken. Console: PC Foto: Naam: glen dc Beschrijving: Van op het treinspoor in Porland een uitzicht van enkele mooie gebouwen. Console: PC Foto: Bewerkt: 25 juni 2006 door Svenie
Svenie Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Degene die nu al meedoen, van harte bedankt. Zoals jullie zien hebben we nog 1 deelnemer nodig en we kunnen beginen. Dus ben jij geintreseerd, meld je dan aan. Bewerkt: 25 juni 2006 door Svenie
Svenie Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Ronde 2 In deze ronde, moeten de deelnemers 2 foto's nemen van Stauton Island. Foto's: Naam: Svenie Beschrijving: Belleville Park Console: PC Foto: Naam: Svenie Beschrijving: The Callahan Bridge. Console: PC Foto: Naam: VforV Beschrijving: A rainy day. Console: PC Foto: Naam: VforV Beschrijving: The City Hall Console: PC Foto: Naam: Typhoon Beschrijving: De wolkenkrabbers van Staunton Island Console: PC Foto: Naam: Typhoon Beschrijving: Het Las Venturas van Liberty City Console: PC Foto: Naam: Bling Beschrijving: Skyline van Stauton Island Console: PC Foto: Naam: Bling Beschrijving: Downtown Stauton Island Console: PC Foto: Bewerkt: 15 juli 2006 door Svenie
Svenie Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Finale Ronde Een felicitatie aan degene die deze finale bereikt hebben. Het is tijd om het laatste eiland: Shoreside Vale eens van zijn mooiste kant te laten zien. Dus ik wil dat de deelnemers 1 foto van het genoemde eiland maken. Jullie zijn alle 3 al zeker van een Badge, die later opgestuurd zal worden. Veel succes. Foto's Naam: Svenie Beschrijving: The Cochrane Dam Console: PC Foto: Naam: VforV Beschrijving: Road to Nowere. Console: PC Foto: Naam: Typhoon Beschrijving: F*ck you! Console: PC Foto: Bewerkt: 27 juli 2006 door Svenie
Donald-Duck Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 1. Svenie 2. Typhoon 3. Summerbase
Svenie Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) De post hierboven telt niet. (waarschijnlijk verkeerde contest) Maar de laatste ronde, is na heel lang wachten gestreden. Hier komt de uistlag: Op de 3de plaats, is onze recentste Megalid, met 15 punten: Typhoon[/font] geeindigd.! Op de 2de plaats strande Svenie[/font], met 17 punten! En de winaar van deze 1ste GTA III fotocontest is VforV[/font] geworden! Aan alle deelnemers die aan deze contest hebben meegedaan, wil ik nog eens mijn dank tonen. Als jullie er niet waren, dan was deze contest nooit van start gegaan. Typhoon, Svenie, en VforV, jullie krijgen binnenkort een badge opgestuurd, met het bewijs van jullie plaats in deze contest. Tot de volgende keer! Edit: Reacties mogen gegeven worden. Bewerkt: 12 oktober 2006 door Svenie
VforV Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Dit is wellicht de langst durende fotocontest ooit. Blij dat er dan toch nog een einde aan is gekomen. Bedankt aan degenen die gestemd hebben.
Recommended Posts