The Mafia Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Type: Sigature Stijl: Net zo iest als de Sig hieronder. Grootte: Max. 500x150 Afbeelding: - Tekst: NielsM Rand: 1 Pixel Zwart Kleuren: De kleuren die hieronder worden gebruikt. Render (optioneel): - Extra (optioneel): De Sig moet op deze hieronder lijken.
Ferre Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Het plaatje wat je erbij postte, dat moet bij Afbeelding. Anyway, hij komt eraan GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [The Mafia]* Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION [img=http://img150.imageshack.us/img150/2546/gt06themafia2rz.png] Grootte (in kB): 21.7 Grootte (in px): 500×150 ---------------------------------------------------------------- Bewerkt: 18 juni 2006 door Ferre
The Mafia Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hij is Super! Maar kun je mischien ook een Ava maken ? Niels
Ferre Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hij is Super! Maar kun je mischien ook een Ava maken ?Niels Zoiets?
Ferre Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Ja bedankt! In het vervolg liever niet doen, bedankjes moeten via PB. Bewerkt: 18 juni 2006 door Ferre
Slimm Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vraag me af of jullie Upstream zelf wel hebben gevraagd of dit gebruikt mag worden, anders is het namelijk rippen. Is dat gebeurd? Anders moet je dat nu eerst even doen.
Arjen Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vraag me af of jullie Upstream zelf wel hebben gevraagd of dit gebruikt mag worden, anders is het namelijk rippen.Is dat gebeurd? Anders moet je dat nu eerst even doen. Er is niks overgenomen. Het is alleen precies hetzelfde en dit kan je nooit nagaan, tenzij de maker er van het eerlijk toegeeft. Het figuurtje in de signature zit standaard in PS, zit dus geen copyright op. De achtergrond net zo. Het lettertype (font) is gratis en legaal downloadbaar op het internet, staat dus ook geen copyright op. Kort gezegd, er is niets geript.
Ferre Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vraag me af of jullie Upstream zelf wel hebben gevraagd of dit gebruikt mag worden, anders is het namelijk rippen. Is dat gebeurd? Anders moet je dat nu eerst even doen. Er is niks overgenomen. Het is alleen precies hetzelfde en dit kan je nooit nagaan, tenzij de maker er van het eerlijk toegeeft. Het figuurtje in de signature zit standaard in PS, zit dus geen copyright op. De achtergrond net zo. Het lettertype (font) is gratis en legaal downloadbaar op het internet, staat dus ook geen copyright op. Kort gezegd, er is niets geript. Ik heb alles nagemaakt. Niet alleen de tekst verwisselt. Ik heb de tut gevolgd die Upstream heeft gemaakt, voor wat instellingen. Verder heb ik de kleuren overgenomen. Alleen hier en daar zie je wel wat verschillen.
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Het is inderdaad geen rip, als je goed naar de details kijkt kun je zien dat bijvoorbeeld bij de shape de "glans" op een iets andere plek zit en ga zo maar door. Hij lijkt er inderdaad erg veel op en ik vind hem ook erg goed nagemaakt. Sorry als ik hier niet mocht posten maar ik moest het even kwijt. @ Slimm hieronder Ooh, zo had ik het niet bekeken. Dan heb je wel gelijk ja. Enschuldigung. Bewerkt: 19 juni 2006 door ~> GizmO <~
Slimm Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dat weet ik ook wel, maar ik bedoel eigenlijk iets anders. Als iemand PRECIES dezelfde sig maakt als mij, alleen dan met zijn naam erop vindt ik dat hij daar eerst toestemming voor moet vragen, en dat dat gewoon richting rippen is.
Arjen Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Klopt, heb je gelijk in. Maar zoals Ferre al zegt, hij heeft een tutorial gevolgt van Upstream. Probleem opgelost.
Recommended Posts