noedel Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Hoi! Heb net iets ontdekt! Ik denk niet dat dit al bekend was, want ik vind dit nergens. Als je met Michelle (de dame met de garage en de Monster Truck) op date gaat, en je stopt met je wagen bij de Transfender, dan begint ze je te *ijpen!! Dit is geen grap Probeer maar eens als je nog eens SA zit te spelen. Greetzzz! Bewerkt: 18 juni 2006 door noedel Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Nooit eerder meegemaakt Zal t is proberen Reageren
Velaro Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hoi Noedel, Dit is normaal. Het is niet toevallig bij de Tuning-Garage, maar op verschillende plaatsen. Ze zal dit doen op alle plaatsen waar geen mensen lopen, zoals in een bos waar geen auto's rijden en geen mensen te zien zijn, en zo zijn nog wel plaatsen. Probeer het maar eens. Tevens is dit niet alleen bij Michelle, maar bij al je vriendinnen. Daarnaast kan je dit ook met de "hoertjes" doen die op straat lopen. Als je stopt bij een vrouw met een beha en string aan, dan zegt ze, als je de juiste soort hebt, iets. Dan kan jij daar 'No' of 'Yes' op aanwtoorden met Y of N. Als je dan naar een afgelegen plek rijdt, zal ze het ook doen. Volens mij gaat er dan 1$ per second van je geld af, tenzij je de Pimp-Missies voltooid hebt, dan is het omgekeerd. Met je vriendinnen was het gratis, meen ik. Velaro. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Dat wist ik nog niet. bedankt ik ga het straks uitproberen. Bewerkt: 18 juni 2006 door Roy S Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 dat wist ik ook nog nooit dat je dat met je vriendinnen kan doen ik zal het is een keer proberen ik hoop dat het ook met Denise kan ik ga het zo even proberen Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Kewl ga ook is proberen. Oh ja, iemand ooit gehoord van het woord ijpen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Kewl ga ook is proberen.Oh ja, iemand ooit gehoord van het woord ijpen? Nee nooit van gehoord. Hij bedoelt zeker pijpen[/font] En ik heb het net geprobeert bij Denise. En het is gelukt. Reageren
noedel Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Daarnaast kan je dit ook met de "hoertjes" doen die op straat lopen. Als je stopt bij een vrouw met een beha en string aan, dan zegt ze, als je de juiste soort hebt, iets. Dan kan jij daar 'No' of 'Yes' op aanwtoorden met Y of N. Als je dan naar een afgelegen plek rijdt, zal ze het ook doen. Volens mij gaat er dan 1$ per second van je geld af, tenzij je de Pimp-Missies voltooid hebt, dan is het omgekeerd. Velaro. Dit wist ik wel al, en ze helpen ook om meer health te krijgen, het rode balkje vult zich dan terug Maar dat met die vriendinnetjes was me nog niet bekend. Hier wat screens Hoofdje beneden Hoofdje omhoog Hoofdje terug beneden, en CJ komt Greetzzz Bewerkt: 19 juni 2006 door noedel Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Hee, ik wist wel dat dit met die hoertjes kon, maar met vriendinnen... Bedankt!! Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 En dan een spel 17+ proberen te noemen... Bij gewone hoeren is het toch alleen zo dat de auto beweegt en er verder niets gebeurt? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ja volgens mij wel. Volgens mij beweeg dat alleen de auto en als je een beetje met je muis beweegt dan zie je het van voren en zitten ze stijf naast elkaar Alleen dit wist ik nog niet, van de vriendinnen Reageren
noedel Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ja da's inderdaad wel dom dat dit bij de hoertjes dan niet zo is... Maar als je dit doet met bijvoorbeeld michelle, dan kan het ook wel gebeuren dat ze begint te zeuren dat ze het saai vind, en soms beëindigt ze zelfs de date, maarja Greetzzz Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik heb het geprobeerd bij Millie, maar er gebeurde niks. Moet je een bepaald percentage hebben ofzo, wanneer je ook gewone se*s met haar kan hebben? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.