Jump to content

General Lee vs .Levi.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb met .Levi. afgesproken dat we deze battle helemaal over gaan doen.

We gaan het gewoon gezellig maken en voor de eer.

Onderwerp: Freestyle

Soort onderwerp: Signature

Size onderwerp: Max 500 x 150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

Onze signatures komen vandaag of morgen..

Geplaatst:

Ik stem op .Levi.

Waarom?: Mooi gedaan, dat felle licht in het midden t.o.v. het donkere aan de zijkant. De signature van .Levi. springt er ook meer uit als die van General Lee!

Geplaatst:
Ik stem op .Levi.

Waarom?: Mooi gedaan, dat felle licht in het midden t.o.v. het donkere aan de zijkant. De signature van .Levi. springt er ook meer uit als die van General Lee!

Stem .Levi.

Zie hierboven voor comment ;)

Knap gemaakt! :klap:

Geplaatst:

Stem: General Lee

.Levi. ::

Ik vindt he een hele mooie signature maar vindt hem iets te ligt.

General Lee ::

Een hele mooie signature../

Hij is niet te ligt..

Stem:

General Lee

Geplaatst:

Stem: Levi

Levi jij gebruikt bij elke signature een ander effect, dat is leuk aan jou want bij jou kun je telkens weer wat anders verwachten. General Lee, bij jou zie ik té vaak dezelfde effecten, dat word saai. Maar Levi, dit keer heb je er superveel power ingestopt door middel van er een leuke belichting in te stoppen, gewoon vet. Vandaar mijn stem op jou.

@Room: Jij stemt altijd op GL, vind je hem echt zo mooi??

Geplaatst:

Mijn stem gaat General Lee.

ik vindt die namelijk iets stoerder dan die van Levi.

Maar dat wil niet zeggen dat die van Levi meteen lelijk is.

Geplaatst:
Stem: Levi

Levi jij gebruikt bij elke signature een ander effect, dat is leuk aan jou want bij jou kun je telkens weer wat anders verwachten. General Lee, bij jou zie ik té vaak dezelfde effecten, dat word saai. Maar Levi, dit keer heb je er superveel power ingestopt door middel van er een leuke belichting in te stoppen, gewoon vet. Vandaar mijn stem op jou.

@Room: Jij stemt altijd op GL, vind je hem echt zo mooi??

Ruurd, waarom verpest je de sfeer nou weer?

Kan je er niet tegen dat Room op mij stemt, en Room stemt helemaal niet altijd op mij.

Nu graag weer back ontopic. :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat voor Levi, omdat:

ik dat effect met de tekst erg mooi vindt. Ook de achtergrond waar hij ingeblend is vindt ik erg apart en zeer nice.

Die van general lee vindt ik ook mooi, maar die strepen door de render vindt ik niet mooi.

Geplaatst:

Levi:

+ Heel mooi gedaan, veel effecten, je ziet zichtbaar dat je er werk heb ingestoken en de brushes zijn ook érg mooi gedaan. (Welke zijn het? :puh: )

- Erg veel licht man, doet pijn aan mijn ogen 8) en de tekst vind ik persoonlijk wat te groot.

GL:

+ Ook mooie brushes, de render is ook heel mooi, de bliksems(?) zijn ook mooi gedaan en goede blur enz. toegevoegd :) .

- Misschien is de tekst wat te licht je moet goed kijken voor hem te zien.

Mijn vote gaat naar : General Lee

KUTGW guys! :klap:

Geplaatst:
Ik stem op .Levi.

Ik heb niks meer om er bij te zeggen 8)

Geplaatst:

General Lee, omdat ik dat lichteffect bij Levi niet écht mooi vind omdat het de render overbelicht.

Geplaatst:

General Lee

Het lichteffect is bij Levi te overdreven (vind ik) het verpest jouw render een beetje

Geplaatst:

Ik stem op Levi. Is veel meer in verwerkt, misschien mag ik dat niet zo zeggen, maar dat blijkt duidelijk uit deze signatures. Dat felle licht geeft juist de kick aan de signature. Mooi gedaan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...