Jump to content

Meisjes en gamen


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik hoor wel eens mensen zeggen van: meisjes en gamen, dat gaat gewoon niet samen. Wat vinden jullie van deze stelling? Vind je dit waar, een beetje waar of ben je het er helemaal niet mee eens?

Mijn mening over deze stelling is: Belachelijk! Ik ben zelf een meisje en ik vind gamen erg leuk. Dat ik het niet zou kunnen, is niet waar. Ik versla mijn neven en vrienden ook vaak!

Groetjes, Dutchy3010

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Ice Banana

    3

  • Mazzeltje

    2

  • Pietje II

    2

Het is ook een belachelijke stelling.

Maar mensen denken dat omdat meisjes veel minder Game's spelen dan jongens.

En daarom zeggen ze ook volgens mij veel sneller dat meisjes niet kunnen spelen.

Ik zelf vindt het juist leuk als een meisje Game's speelt.

Alleen zijn die er maar heel weinig.

Mijn vriendin speelt ook heel soms een spelletje. Misschien 1 keer in de maand een half uurtje. :duh:

En dan speelt ze op een oude Super Nintendo. :sst:

Ik had liever gewilt dat ze net zo fanatiek speelde als jou Jet. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb genoeg gamende meisjes gezien over multiplayer games. en ik mnoet zeggen. ze zijn de sclechtsten niet. mijn mening is dus ook: belachelijk. er zitten natuurlijk wel wat slechte meisjes bij... maar die zie ik veel minder dat goede meisjes, die dus echt heel veel ownen.

edit@ Mazzeltje (beetje laat), dat is waar... maar ik heb in mijn leven toch meer goede meisjes dat wat minder goede meisjes gezien.

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

er zitten natuurlijk wel wat slechte meisjes bij... maar die zie ik veel minder dat goede meisjes, die dus echt heel veel ownen.

Maar kijk eens hoeveel slechte jongens er bij zitten.

Dat zijn er volgens mij echt veel meer dan jongens die goed zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een jongen, maar toch vind ik die stelling ook belachelijk. Mijn zus speelt ook, en nee niet alleen de Sims. Ze speelt ook Grand Theft Auto, misschien niet zo fanatiek als mij, maar goed. Ook multiplayer doet ze, dus deze stelling is gewoonweg belachelijk.

Veel jongens kunnen er ook niks van op multiplayer, mijn zus versloeg ze zo eens waar ik bij was. En ja hoor, toen ze zei dat ze een meisje was kwamen er reacties van jongens zoals "Tuurlijk, jij bent helemaal geen meisje" en "Een meisje kan ons helemaal niet ownen". Als iemand wordt gedood door mijn zus op een multiplayer, krijg je dat. Naja, mensen die niet tegen verlies kunnen he.

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken aardig wat meisjes, en het enige spel dat ze spelen is Sims :sst: Als je ze een controller en GTA geeft moet je is naar hun gezicht kijken :klap:

Ik speel ook Sims (nouja, met tijden, nu even niet) maar ik speel ook GTA, Need for Speed, Ghost Reckon 2, james bond, rally-games en andere schietgames :) m.a.w. ik ben een all-rounder ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zijn er meer jongens die het doen, maar dan hoeft het nog geen jongensding te zijn, ik vind dat meiden ook gewoon kunnen gamen, toch niks raars aan? De meiden die ik ken doen b.v Buzz of Sims. Maar als jij wil gamen game je toch lekker ;) Schijt aan de rest.

Bewerkt: door robertsa
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit ook echt volstrekt belachelijk. Gamen is voor iedereen, absoluut niet alleen voor jongens. Ik heb ook een zusje, die speelt ook best regelmatig, en dan ook bijvoorbeeld GTA. Zij vindt dat soort spellen ook fantastisch. En bij sommige 'Hack&Slash'-games ga ik ook wel eens tegen elkaar, en dan heb ik soms ook nog best een flinke kluif aan haar hoor. ;) En zij is niet het enige meisje die ik ken die speelt.

Nee, dat meiden niet kunnen gamen, dat is onzin. Het is waarschijnlijk wel een feit dat je het meer jongens ziet doen, maar dat maakt meisjes absoluut niet slechter. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat het hier om gta?

Wel iedereen kan gta spelen.

Maar ik zie een meisje nog geen CS of ieds dergelijks spelen. :D

Ik vind jou reactie niet echt leuk tegenover een meisje/vrouw. De persoon die dit soort spellen wil spelen maakt dit toch zelf uit. Al is het Counterstrike of Grand theft auto, dit is niet waar je iemand op kan sturen. Ik ken Dutchy3010 toevallig en ik weet dat ze het leuk vind. En dat respecteer ik heel erg, er zijn veel meisjes die het niet doen, omdat ze liever de hele dag msn-en. Nou ik zie het al voor me de hele dag: 'Heey, alles goed?' .. 'Ja, met mij wel.' En dan ook nog eens in die achterlijke: 'b®€€z€®' taal.

Ik wil dus duidelijk maken dat het niet uitmaakt of een vrouw/meisje een game speelt. We zijn toch bijna allemaal gelijk, op het geslacht na natuurlijk. Gamen is voor de gezelligheid en ontspanning. Waarom zou een meisje/vrouw dat niet mogen hebben?

---

Wees blij dat er niet allemaal van die tuttebellen zijn, met 5 lagen troep op hun gezicht. Natuurlijk is dit niet beledigend bedoelt.

Wat betreft Dutchy3010 blijf lekker gamen en doe je best hé. En laat je door niemand in de weg staan. Gamen is gewoon heel ontspannend en daarvoor doen we (mannnen) het ook zo massaal. Dus waarom vrouwen/meiden niet.

Veel plezier met 'Gamen'. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit komt omdat het karakter van een meisje meestal word beschouwd als zacht en aardig.

Er zijn natuurlijk wel veel meiden die ook gamen, maar ze hebben dit "gameimago" gekregen door dat zacht en aardig. Ofterwel meisjes spelen vaker van die "zachte" spellen zoalls de Sims of Rollercoaster tycoon, maar niet echte Shooters zoals CS of BF.

Omdat dit niet bij hun Imago past, ik denk dat die stelling ook meer daar op doelt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit komt omdat het karakter van een meisje meestal word beschouwd als zacht en aardig.

Er zijn natuurlijk wel veel meiden die ook gamen, maar ze hebben dit "gameimago" gekregen door dat zacht en aardig. Ofterwel meisjes spelen vaker van die "zachte" spellen zoalls de Sims of Rollercoaster tycoon, maar niet echte Shooters zoals CS of BF.

Omdat dit niet bij hun Imago past, ik denk dat die stelling ook meer daar op doelt

Ja, dat kan wel kloppen, maar wat Dutchy3010 vooral ook bedoelt volgens mij is dat meisjes niet eens zouden kúnnen gamen. Dat is natuurlijk totale onzin, bullshit, volslagen belachelijkheid.

Inderdaad vind ik het zelf ook leuker als meisjes ook wat gamen, zij zijn immers ook weer eens iemand anders dan jongens. :D Net zoals voor alle meiden en Dutchy3010: 'Game' lekker, doe het lang, het is gewoon een ontspanning en leuk. Mensen die dan zeggen dat meisjes dit niet zouden kunnen, zijn gewoon zélf n00bs. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niet mee eens.

Ik ging eens bij een vriend een racegame(weet niet meer welk) gaan spelen, toen kwam zijn zus.

Ik zij van ja ik ben toch de beste :puh: dus laten we eens racen.

En ze versloeg mij, ze had mss wel 30 sec. voorsprong(en ik ben echt goed in die game, maar weet alleen niet meer welk...)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...